וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משעל: נסייע לאירן אם תותקף בידי ישראל

לדברי ראש הלשכה המדינית של חמאס, המבקר בטהרן, אם ישראל תתקוף את מתקני הגרעין האירניים, "כל הקבוצות האיסלמיות ייצרו חזית מאוחדת עם אירן ויילחמו באויב המשותף"

ראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל הצהיר היום (שלישי) שארגונו יתמוך באירן אם זו תותקף על ידי ישראל. כך דיווחה הטלוויזיה הממלכתית באירן. במסיבת עיתונאים בטהרן אמר משעל, כי "כל הקבוצות האיסלמיות ייצרו חזית מאוחדת עם אירן נגד ישראל, אם היא תתקוף את אירן. כולנו חלק של אותו גוף. אנחנו צריכים להילחם נגד האויב המשותף. אבל כיצד, המנהיגים יחליטו בהסתמך על יכולתנו".

משעל, שנמצא בטהרן במסגרת ביקור של משלחת חמאס, הוסיף שישראל מהווה סכנה למזרח התיכון והדגיש: "בעזרת השם, להתנגדות אזורית תהיה היכולת להתעמת עם הסכנה הזאת".

מוקדם יותר השבוע נפגש משעל עם נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד. לדברי מקורות עיתונאים באירן, אחמדינג'ד דרש ממשעל "לא למהר ולגבש עסקה עד שחמאס ישיג את כל מטרותיו, דהיינו עד שהיא תכלול את שחרור כל האסירים הפלסטינים שחמאס דורש לשחררם".

המקורות סיפרו כי משעל עדכן את אחמדינג'ד כי במסגרת העסקה ישוחררו גם אסירים סורים. לפי המקורות, משעל עדכן את אחמדינג'ד במחלוקות המרכזיות העומדות בפני הנושאים והנותנים, שהן סירובה של ישראל לשחרר את בכיר פתח מרוואן ברגותי, את מזכ"ל החזית העממית אחמד סעדאת וכן אסירים מקרב ערביי ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully