וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקסס: גופת עובר נמצאה בתוך קופסת מתנה

בני זוג אמריקאים נעצרו בחשד שגרמו לאישה להפיל באמצעות תרופות ואז הסתירו את הוולד שמת באריזת מתנה. מוקדם יותר ניסו בני הזוג להעלים את גופת העובר בתוך האסלה

גבר ואישה מסאן חואן שבטקסס, צפויים לעמוד לדין בשורה של האשמות, בעקבות מציאת גופת עובר בתוך קופסת מתנה. הקופסה עם הגופה נמצאה כשהיא עטופה בשמיכה, מתחת לעץ חג המולד בתוך הקרוואן של האישה, כך הודיע היום (שלישי) דובר מטעם משטרת טקסס.

מפקד המשטרה המקומית סיפר כי אנשיו הגיעו למקום לאחר שקיבלו מידע ממקור אנונימי. לדבריו, נראה כי האישה השתמשה בכדורים בכדי להפיל את העובר ולאחר מכן הזעיקה אמבולנס לביתה וסיפרה שעברה הפלה אולם "אינה יודעת היכן נמצא העובר".

מחקירה ראשונית עולה כי בני הזוג, רובי לין מלינדה וחביאר גונזלס, ניסו תחילה להיפטר מהגופה על ידי הורדתה באסלה, אולם כאשר לא הצליחו לעשות זאת הם החליטו לקבור אותו בחצר. "נראה שהם ניקו את העובר ואז שמו אותו בתוך קופסת מתנה מתחת לעץ חג המולד", אמר מפקד המשטרה, "עדיין לא ברור לנו מדוע הם לא המשיכו בתוכנית הקבורה".

בני הזוג משתפים פעולה עם החוקרים ושוחררו בערבות של 20 אלף דולרים. כעת מחכים במשטרה לתוצאות ניתוח הגופה, בכדי לבדוק האם אכן העובר הופל על ידי כדורים, דבר האסור על פי החוק בארצות הברית בשלב כה מתקדם של ההריון. אם בני הזוג יימצאו אשמים, הם צפויים לעונשי מאסר של בין שנתיים לעשר שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully