וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירן עצרה מפגינים שקרעו תמונה של חומייני

הממשלה האירנית מגבירה את הלחץ על האופוזיציה. על פי התביעה בטהרן, מספר מפגינים, אשר לטענתה קרעו תמונה של האייתוללה חומייני, נעצרו ויועמדו לדין

גוברת המתיחות בין האופוזיציה לממשל באירן. היום (שני) נודע שמספר בני אדם נעצרו בחשד שקרעו תמונה של מנהיג המהפכה האיסלמית, האייתוללה חומייני, במהלך הפגנה של האופוזיציה בשבוע שעבר. הידיעה על המעצרים באה יום לאחר שמנהיגה הרוחני של אירן, עלי חמיאני, האשים את האופוזיציה בהפרת חוק עקב פגיעה בשמו של חומייני, בעוד שמשמרות המהפכה הבטיחו כי "יענישו את מי שפגע בזכרו".

"כל האנשים שהיו במקום זוהו," אמר התובע הכללי בטהרן, עבאס ג'פארי דולטבאדי. "הם כולם במעצר ואחד מהם הודה." דולטבאדי הוסיף שהם "לא יראו שום רחמים כלפי אלה שהעליבו את מייסד המהפכה", כך דיווחה סוכנות הידיעות IRNA.

רשת הטלוויזיה הממלכתית שידרה ללא הפסקה תמונות של סטודנטים קורעים את תמונתו של חומייני, אך התנועה הרפורמית באירן טענה שאין לה קשר למקרה, וכי הממשלה משתמשת בתמונות כדי לחדש את התקפותיה עליה.

בתוך כך, מנהיג האופוזיציה מיר חוסיין מוסאווי הבטיח היום להמשיך עם המחאות נגד הממשלה וקרא להפסיק את הצעדים האלימים נגד המפגינים, כך דיווח היום אתר אינטרנט של האופוזיציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully