וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלמתו של ברלוסקוני צפוייה להימשך שבועות

ראש ממשלת איטליה סילביו ברלוסקוני יעביר לילה נוסף בבית חולים במילאנו לאחר שגבר השליך פסלון שפגע בפניו. ברלוסקוני: "זה נס שלא איבדתי עין"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)

ראש ממשלת איטליה סילביו ברלוסקוני יבלה גם הלילה (שני) בבית חולים במילאנו לאחר שאלמוני תקף אותו בפניו בתום עצרת בכיכר דומו בעיר. זהו הלילה השני של ברלוסקוני תחת השגחה רפואית.

בבואו לבית החולים אמש (ראשון) אמר ברלוסקוני לצוות "אני בסדר, אני בסדר". אך רופאו מסר שייקח מספר שבועות עד להחלמתו המלאה של ראש הממשלה, הסובל משבר באפו ושתי שיניים שבורות. גורמים רשמיים מסרו שראש הממשלה נפגע מפסל קטן, העתק ממוזער של הקתדרלה של מילאנו.

סילביו ברלוסקוני פציעה. LIVIO ANTICOLI, AP
ברלוסקוני סובל משבר באפו ושתי שיניים שבורות/AP, LIVIO ANTICOLI

"הוא סבל טראומה גדולה לפניו, עם שני פצעים ברורים בשפה העליונה, אחד חיצוני ואחד פנימי, שיצריך תפירה", אמר ד"ר זנגרילו, שהוסיף שברלוסקוני עדיין לא בטוח מה בדיוק קרה לו. סוכנות ידיעות במדינה דיווחה שברלוסקוני אמר לאורחת שביקרה אותו שהוא חושב שזה נס שהוא לא איבד עין בתקיפה.

משטרת מילאנו עצרה את התוקף - מאסימו טרטאליה בן ה-42 שטופל ב-10 השנים האחרונות בשל מחלת נפש. "זהו יום קשה מאוד לאיטליה, וחובתם של כל הכוחות הפוליטיים להבטיח שאיטליה לא תחזור לימי האלימות", אמר ג'יאנפרנקו פיני, מקורבו של ברלוסקוני.

נשיא איטליה ג'ורג'יו נפוליטנו גינה אף הוא את ההתקפה, ומנהיג מפלגת הימין הקיצוני אומברטו בוסי כינה את האירוע "מעשה טרור מעורר דאגה". שעות אחרי התקיפה כבר קמו קבוצות בפייסבוק ששיבחו את התוקף. קבוצה אחת קראה לו אדם עם "הרבה אומץ".

זוהי לא הפגיעה הראשונה בברלוסקוני. בערב ראש השנה הנוצרי ב-2004 פועל בניין ממילאנו שביקר ברומא תקף אותו עם מצלמה במהלך הפגנה בכיכר נאבונה.

(עדכון ראשון: 9:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully