וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: חיילי צה"ל הם המכבים של תקופתנו

רה"מ השתתף בהדלקת נרות בבסיס חיל המודיעין: "צריך מודיעין ושכל כדי לנצח במלחמות וכדי לעשות שלום". ברק השתתף בהדלקת נרות עם חיילים בודדים

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידיאו: עידן גוראל)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא דברים הערב (ראשון) בטקס הדלקת נרות בבסיס מודיעין באזור ירושלים. בטקס השתתפו גם הרמטכ"ל, ראש אמ"ן ובכירים מחיל המודיעין. נתניהו אמר כי "אני מצדיע לרמטכ"ל, לראש אמ"ן, למפקדי המודיעין ולכל החיילים והחיילות שכורים אוזן ופוקחים עין למען ביטחון ישראל".

ראש הממשלה בנימין נתניהו מדליק נר חנוכה עם חיילי צה"ל, הרמטכ"ל וראש אמ"ו. אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית
"אני תמיד מתרגש בחנוכה". ראש הממשלה, הרמטכ"ל וראש אמ"ן מדליקים נר/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון

נתניהו הוסיף כי "אני תמיד מתרגש בחג החנוכה, כי מרד המכבים נמשך 30 שנה והציל את עם ישראל. אילולא מרד המכבים עם ישראל היה נמוג בשטף ההתיוונות. איך הם עשו זאת? 'בתחבולות תעשה לך מלחמה'. מרד המכבים התחיל במודיעין. צריך מודיעין ושכל כדי לנצח במלחמות, כדי להתריע מפני מלחמות, כדי למנוע מלחמות וכדי לעשות שלום. במידה רבה לא השתנו הרבה דברים מאז ועד היום. גם היום הכול מתחיל במודיעין. בזמנו זה קרה למכבים והיום למכבים בני זמננו - לכם החיילות והחיילים. לכן אני מצדיע לכם. תמשיכו להדליק את האבוקה במעלה ההר."

בכתבה הזו תחזירי את מה ששינית לבא"ח נחל בכתבה. הבעיה הייתה בסופרים של הוידאו.


שר הביטחון אהוד ברק השתתף היום (ראשון) בטקס הדלקת נר שלישי של חנוכה עם חיילים בבסיס בא"ח נחל. ברק אמר בטקס כי "מדינת ישראל היום, כשמלאו לה 62 שנים ויותר, היא גם חזקה, גם מרתיעה, גם מחפשת שלום, ומוכנה אפילו לקחת סיכונים כדי להשיג הסדר עם כל השכנים". ברק גם שיבח את נכונותם של החיילים הבודדים לעלות לישראל ולשרת בצה"ל למרות הקשיים הכרוכים בכך, ואיחל להם חג שמח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully