וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסלון נזרק על ברלוסקוני שאושפז במצב טוב

במהלך עצרת שנערכה במילאנו הושלך פסלון לעבר ראש ממשלת איטליה ופגע בו בפניו. ברלוסקוני נלקח כשהוא מדמם לטיפול רפואי והתוקף נעצר

תאגיד כאן

(הערוץ הראשןו)

ראש ממשלת איטליה סילביו ברלוסקוני הותקף היום (ראשון) לאחר עצרת בכיכר דומו במילאנו, כך מסרו גורמים משטרתיים באיטליה. ברלוסקוני פונה לבית החולים סן רפאלה בעיר, כאשר דם ניגר משפתיו. מבית החולים נמסר כי מצבו של ברלוסקוני "טוב" וכי הוא יישאר תחת השגחה ל-24 שעות.

ראש ממשלת איטליה סילביו ברלוסקוני מדמם מפניו לאחר שהותקף במילאנו. רויטרס
באחד הדיווחים נטען כי ברלוסקוני נפגע בפניו מחפץ שהושלך לעברו/רויטרס

לפי הדיווחים הראשוניים ראש ממשלת איטליה ספג אגרוף בפניו, אולם העיתון "קוריירה דלה סרה" דיווח כי ברלוסקוני נפגע בפניו מפסל קטן, העתק ממוזער של הקתדרלה של מילאנו, שהושלך לעברו בעת שהעניק חתימות לתומכיו. סוכנות הידיעות האיטלקית מדווחת כי התוקף - מאסימו טרטאליה, בן 32 - נעצר לאחר התקיפה ולפי סוכנות הידיעות האיטלקית ANSA הוא טופל במשך עשר שנים בשל בעיות נפשיות.

"מה שעשו לו זו פעולת טרור" אמר לאחר התקיפה. אמברטו בוסי, מנהיג מפלגת הימין הקיצונית, הליגה הצפונית, המקורב לברלוסקוני. קודם לתקרית, אמר ברלוסקוני לתומכיו בעצרת כי "מציירים אותי כמפלצת, אבל אני לא חושב שאני כזה – ראשית בגלל שאני נראה טוב ושנית בגלל שאני בחור נחמד".

לפני כשבוע נערכה נגד ראש הממשלה הפגנת ענק ברומא, בהשתתפות עשרות אלפי בני אדם, שמחו על משפט השחיתות שמתנהל נגד ראש הממשלה בימים אלה וכן על שערוריות המין בהן היה מעורב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully