וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל סיכל פיגוע: נחשף מטען סמוך לשכם

שני פלסטינים שהתקרבו למחסום באזור שכם נשאו על גופם מטען מאולתר ורימון הלם. החיילים שחשדו בשניים ביצעו נוהל מעצר חשוד, עצרו אותם והם הועברו לחקירת השב"כ

כוח צה"ל חשף הערב (ראשון) מטען מאולתר ורימון הלם על גופם של שני פלסטינים שהתקרבו למחסום דרומית מזרחית לשכם. כוח צה"ל שהבחין בחשודים ביצע נוהל מעצר חשוד שבמהלכו ירו חיילי הכוח באוויר. אמצעי הלחימה פוצצו באופן מבוקר והפלסטינים הועברו לחקירת כוחות הביטחון.

אחר הצהריים נרגמו שני כלי רכב ישראלים באבנים בשתי תקריות שונות ביהודה ושומרון. רכב אחד נפגע בעת שנסע סמוך לכפר יתמא, דרומית לשכם, והשני כשנסע סמוך לעבוד, צפונית-מערבית לרמאללה.

מוקדם יותר היום נתפס פלסטיני שוהה בלתי חוקי בעיר אשקלון. לאחר חיפושים שארכו מספר שעות, נתפס הפלסטיני על ידי גורמי הביטחון ולאחר מכן הועבר לחקירה. כעת נבדקות הנסיבות של הגעתו לאשקלון ונבדק החשד כי הוא נשלח על ידי אחד מארגוני החבלה במטרה לבצע פיגוע בישראל.

תפיסתו של השב"ח התאפשרה לאחר ששוהה בלתי חוקי אחר מסר דיווח ולפיו חברו מתכנן לבצע פיגוע. כוחות משטרה גדולים ואנשי חבלה הגיעו לאתר וסרקו את האזור אחר השב"ח. הוא אותר ונתפס וחבלנים בדקו את תיקו.

גורמים המקורבים לחקירה אמרו כי במהלך תחקורו השמיע השב"ח דברים לגבי כוונתו לבצע פיגוע. החקירה מתנהלת על ידי שוטרים ואנשי השב"כ. בשלב זה טרם הוברר באופן ודאי מהן כוונותיו ומטרותיו של האיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully