וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיפורים המוזרים של סוף השבוע בכבישים

במהלך סופי השבוע מתמודדים שוטרי משטרת התנועה עם עבירות תנועה רבות ומגוונות. במהלך סוף השבוע האחרון נתפס נהג במהירות 201 קמ"ש במרכז, בדרום נתפס גנב רכב בשעת מעשה

משטרת התנועה נתקלת לעיתים בסיפורים לא שיגרתים במשמרות הלילה הארוכות. הלילה סמוך לשעה שתיים עצרו שוטריה רכב מסוג מרצדס כשהוא דוהר במהירות של 201 קמ"ש על כביש 1 ליד מחלף ענבה. השוטרים הצליחו לעצור את הרכב וממנו ירד נהג צעיר בן 21 שהוציא רישיון נהיגה לפני חודשיים בלבד.

לשאלת השוטרים מדוע נסע במהירות כה גבוהה השיב הצעיר כי הוא "נתפס בפעם הראשונה", והסביר שהוא "לא שם לב למהירות בה הוא נוסע". רישיונו, שזה מכבר הוצא, נשלל לחודש ימים ובקרוב ייאלץ הנהג הצעיר להסביר לשופט התנועה לאן מיהר כל כך.

באותה השעה לערך על כביש 4 סמוך לקיבוץ יד מרדכי שבצפון הנגב זיהה שוטר מרחב לכיש אייל כהן ברכב שנעמד בצידי הכביש כשלידו אזרח "תמים". כשביקש לסייע לנהג ונעצר בסמוך לרכב, פתח האדם, צעיר בן 19 תושב רהט, במנוסה.

מבדיקה ראשונית זיהה השוטר כי מדובר בצעיר שניסה לפרוץ לרכב שחנה בצידי הכביש ועל כן פתח השוטר במרדף אחר הבורח. לאחר דקות מעטות של מרדף נתפס החשוד בפריצה והוא הועבר להמשך חקירה במשטרת שדרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully