וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא הגיל זה התרגיל: בת 98 רצחה בת 100

לורה לנדקוויסט בת ה-98 נאשמת כי חנקה בעזרת שקית את שותפתה לחדר אליזבת' בארו בת ה-100. מכתב האישום עולה, כי הסיבה לרצח היא שלנדקוויסט קינאה בבארו על כך שמיטתה קרובה יותר לחלון

כתב אישום בגין רצח מדרגה שנייה הוגש אתמול (שישי) בארה"ב נגד לורה לנדקוויסט בת 98 בחשד שרצחה את שותפתה לחדר בבית האבות, אליזבת' בארו בת 100, כך מדווח הבוקר העיתון "בוסטון הארלד". עם זאת, אמרו גורמים בפרקליטות כי עקב גילה המתקדם ומחלה הדמנטיה (שיטיון) ממנה היא סובלת, היא כנראה לא תעמוד למשפט לעולם.

לנדקוויסט חשודה כי חנקה בעזרת שקית פלסטיק את בארו כיוון שקינאה בה על כך שמיטתה של בארו קרובה יותר לחלון. עורכי דינה של לנדקוויסט הגישו בקשה לבחינת כשירותה לעמוד לדין כיוון שהיא חולה בדמנטיה הגורמת לה להזיות ואף סובלת מפחד פארנואידי מחניקה בעצמה.

מכתב האישום עולה, כי "הנאשמת הייתה עויינת כלפי שותפתה כיוון שהאמינה שהנרצחת משתלטת לה על החדר. הנאשמת הצהירה טרם המוות של שותפתה שהיא תקבל את מיטתה של השותפה כיוון שהיא (לנדקוויסט) הולכת להאריך ימים יותר משותפתה".

עוד עולה מכתב האישום, כי בארו התלוננה בעבר על שותפתה לחדר על כך ששמה שולחן בקצה מיטתה שחסם את המעבר שלה לשירותים. אחות בבית האבות הזיזה את השולחן על אף מחאותיה של לנדקוויסט. ביום הרצח נראתה בארו לאחרונה בשעה 6 בבוקר כאשר הייתה בדרכה לשירותים. ב-6:20 מצאה אותה האחות כשהיא ללא רוח חיים, והשולחן של לנדקוויסט חזר למקומו בקצה מיטתה.

לאחר הרצח העבירו האחיות בבית האבות את לנדקוויסט לחדר אחר. בחדר החדש היא ראתה שקית פלסטיק ואמרה לשותפתה החדשה כי היא מקווה שלא תצטרך להשתמש בה. לאחר ההצהרה נקלחה לנדקוויסט לבדיקות לבית חולים מקומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully