וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מתנדב במשטרה תקף מינית ילד בן 8

צעיר בן 19 מאלעד נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים ומעשי סדום בילד בן 8, תוך כדי צפיה בסרטים פורנוגרפיים. במשטרה החליטו להשעות אותו מעבודתו כמתנדב ביחידת התנועה

צעיר בן 19 מהיישוב אלעד ללא עבר פלילי, נעצר הלילה (שישי) בחשד לביצוע מעשים מגונים ומעשי סדום בילד בן 8. במהלך החקירה התברר כי החשוד ביצע את המעשים במשך תקופה ארוכה בתמורה למתן טובות הנאה לילד.

החשוד שמשמש כמתנדב תנועה במשטרת ראש העין הודה בחקירתו במיוחס לו ובהמשך הוא יובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בפתח תקווה. אמו של הילד הגישה לפני מספר ימים תלונה במשטרה ובעקבות כך נפתחה החקירה.

עוד עולה מהחקירה כי החשוד צפה עם הילד בסרטים פורונוגרפיים ואז ביצע בו על פי החשד את המעשים המיוחסים לו. סגן מפקד משטרת פתח תקווה, רב פקד ירון אחרק אמר לוואלה! חדשות כי "מדובר באירועים חמורים מאוד. החשוד נתן לילד בתמורה כל מיני ממתקים, הודה בחקירה בכל החשדות והביע חרטה".

אחרק ציין שעם היוודע המקרה, החשוד הושעה מעבודתו כמתנדב במשטרה: "אנחנו לא מטאטאים את העובדה שמדובר במתנדב במשטרה. אנחנו רואים את זה כפגיעה בנו, כלובשי המדים. מאחר שמדובר במתנדב בתחנת ראש העין, החקירה הועברה למשטרת פתח תקווה כדי שלא יהיה משוא פנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully