וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באירופה חשפה המשטרה רשת של פדופילים

במבצע שהתפרש על פני 19 מדינות באירופה, עצרה המשטרה 115 עברייני מין החשודים שהיו חברים ברשת פדופילים. בין העצורים מורים ומטפלים שעבדו עם ילדים

ארגון המשטרה האירופי "יורופול" עצר היום (חמישי) 115 חשודים בהחזקת חומר פורנוגרפי בעל אופי פדופילי, חלק מהעצורים הם מורים ומטפלים. המעצרים נפרשו על פני 19 מדינות ביבשת לאחר מבצע של שנתיים נגד עברייני המין באינטרנט. לדברי יורופול, נמצאו חמישה ילדים בגילאים בין 4 ל- 12 ממדינות שונות שהיו קורבנות של עבירות הללו. במבצע זוהו 221 חשודים ומתוכם נעצרו היום 115.

על פי יורופול, העבריינים באים מרקעים שונים. חלקם מורים או מטפלים, והיתה להם גישה לילדים. את החקירה הובילו הרשויות האוסטריות, שגילו כי העבריינים משתמשים בספק אינטרנט במדינה כצינור להפצת פורנוגרפיה פדופילית. בעקבות זאת בוצעו פשיטות באוסטריה, בלגיה, בולגריה, קנדה, דנמרק, צרפת, גרמניה, הונגריה, ליטא, לוקסמבורג, מלטה, הולנד, פולין, רומניה, סלובקיה, סלובניה, ספרד, שוויץ ובריטניה.

"עבירות מין נגד ילדים זה אחד הפשעים הנוראים ביותר, אז אני מאוד שמח שזיהינו את העבריינים ועצרנו אותם", אמר מנהל יורופול רוב ווינרייט. "אבל יותר מכל אני שמח שילדים פגיעים אותרו וניצלו מפגיעה נוספת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully