וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיליפינים: מורדים חטפו 70 תלמידים מביה"ס

החמושים, ככל הנראה חברים בכנופיית פשע, פשטו על בית ספר בדרום המדינה ונמלטו כשברשותם בני ערובה. כוחות הצבא נקראו לאזור ומנהלים משא ומתן עם החוטפים

חמושים חטפו היום (חמישי) יותר מ-70 בני ערובה, רובם תלמידי בית ספר, בדרום הפיליפינים. הצבא הזרים כוחות לאזור ומנהל שיחות עם האחראים בניסיון לשחרר את החטופים. גורמים רשמיים במדינה דיווחו כי כ-15 חמושים – שלפי הדיווחים משתייכים לארגון פשע או לשבטים מורדים - פשטו על בית ספר יסודי בפרוספרידד, בירת מחוז אגוסן דל סור, בתחילת יום הלימודים.

זמן קצר לאחר מכן עזבו המורדים את המקום עם קרוב ל-75 בני ערובה, בהם תלמידים, מורים והורים, ונמלטו ליער סמוך. המשטרה מסרה כי 18 מבני הערובה – מורה ו-17 ילדים – כבר שוחררו. כוחות צבא גדולים, בהם גם יחידות מיוחדות, נשלחו לאזור בניסיון למצוא את בני הערובה. "אנחנו לא יודעים מה הדרישות הפוליטיות שלהם, אבל השיחות מתנהלות במטרה לשחרר את החטופים. אנחנו ממלאים רק תפקיד מסייע", אמר המפקד הצבאי בדרום הפיליפינים, לוטננט גנרל ריימונדו פרר.

המחוז הדרומי נמצא באי מינדנאו המוסלמי ברובו. אתמול נמסר, כי ארגון המורדים הגדול באזור והממשלה הסכימו לנסות להגיע להסכם שלום עד אפריל הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully