וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאיזה רס"ר אהוד ברק עדיין מצדיע?

הרס"ר המיתולוגי יצחק טאיטו חוגג 50 שנות שירות בצה"ל. וואלה! חדשות מצדיעה לאיש שמסמל יותר מכל את ביה"ס לקצינים. מיטב בוגרי בה"ד 1 נזכרים ומברכים

יובל במדים

הרס"ר המיתולוגי יצחק טאיטו חוגג 50 שנות שירות בצה"ל. לרגל המאורע, וואלה! חדשות מצדיעה לאיש שמסמל יותר מכל את בית הספר לקצינים. מיטב בוגרי בה"ד 1 נזכרים ומברכים

שר הביטחון אהוד ברק

"היכרותי עם רנ"ג טאיטו משתרעת על פני שנים רבות. כרמטכ"ל וכשר ביטחון אני מוקיר ומכבד את עשייתו ותרומתו הנכבדה להקניית יסודות ובסיס איתן של משמעת, ערכים וחינוך לדורות רבים של מפקדים. בביקוריי הרבים בבה"ד 1, עמדתי מקרוב על פועלו וחשתי בחיבה ובהערכה הרבה שהצוערים וסגל הפיקוד רוחשים לו. לא נעלמה מעיני ההתרגשות והקפדנות שליוותה אותו בכל טקס מחדש, כאילו עשה זאת בראשונה. זוהי דרכו ומורשתו"

איש הטלוויזיה צביקה הדר

"מה שאני זוכר בתור צוער, כפי שכל צוער מפאת ההוויה שלו , זה שהייתי לחוץ מבוהל ורוצה לעמוד בדרישותיו. להיות צוער טוב. הרס"ר הזה גם לא היה רס"ר רגיל, אלא כבר אז היה לדמות מיתולוגית. מאוד קשוח כלפי פנים, אבל היה ניתן לראות עליו שהוא דואג ואבהי מבפנים. סיום הקורס היה מאוד מרגש, אני זוכר שהורי התרגשו מאוד אפילו יותר ממני. כמה שנים אחרי יצא לי לעשות תוכנית יום עצמאות וראיתי אותו שוב, דיברנו, והבנתי עד כמה העבודה שעשה מדהימה"

ניצב בדימוס אליק רון

"גם אני גדלתי אצלו בקורס קצינים, הלוואי ואישיות זו היתה מודל לחיקוי לכל הרס"רים בצבא, איש חכם מאוד גם מבחינת האינטליגנציה וגם בחכמת חיים. הוא ידע לשלב בין היותו רס"ר, שזו בסופו של דבר דרגה פחותה יותר מדרגת קצונה בכירה, לבין השמירה על כבודו. וזה כבוד שהוא הרוויח בצדק רב"

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ח"כ יוחנן פלסנר

"אני זוכר, כאילו זה היה אתמול, את כל תרגילי הסדר, גם היום, במרחק של 17 שנים אחרי. הדיוק, ההקפדה והחן בו ניהל את המסדרים. בזמנו היה לי קשה יותר להבין את החשיבות, היום אני רואה כמה קשה לנהל מערכות וקבוצות אנשים. זה מסר שהושרש בי"

תא"ל במיל' צביקה פוגל

"האיש שהצליח לחבר אצלי בצעירותי את הקשר שבין משמעת למנהיגות. אמנם לא הבנתי כשניסה ללמדני, אולם לימים הגעתי אליו ואמרתי לו שאני מבין עד כמה שמירה על המשמעת תורמת לפקודיך להבין את המנהיגות שלך. הדוגמא הטובה ביותר היתה כשהגעתי אליו בתור סגן משנה, לדבר איתו ולהגיד לו תודה על שלימד אותי במהלך הקורס. הוא עמד דום והצדיע לי. זה היה מאוד מוזר, אם לפני רגע חיפשתי את כל הדרכים העוקפות כדי לא להיתקל בו, הוא פתאום מסביר שמשמעת זאת משמעת, ונג"ד מצדיע לקצין"

תא"ל במיל' אפי איתם

"אני זוכר שטאיטו חינך אותי וגם את שלושת בניי, קצינים ביחידת אגוז, שסיימו את בה"ד 1 תחת שרביטו. הוא אגדה. הוא כל הטוב והיפה שיש בצבא ובחברה הישראלית. השכל הישר ואהבת החיילים תמיד היו מול עיניו. גם הפקודה הכי קשה ניתנה תמיד בזוית של חיוך טוב לב. כשבניי סיימו את קורס הקצינים ניגשתי אליו ואמרתי לו שאני הייתי תת אלוף בצבא ובניי קצינים בצבא בזכותו. בשבילי הוא דמות וסמל לא של הרסר הקשוח והשטוח אלא לאיש שהפך את המשמעת למשמעותית אני מנצל את מעמד ששמתם אותי בו להצדיע לו פעם נוספת

ח"כ מירי רגב

"טאיטו הוא הרס"ר המיתולוגי של צה"ל, בה"ד אחד, חינך דורות של קצינים שמובילים את ילדינו בכל הקרבות, מסור, מקצוען ממדרגה ראשונה, וכל הנהגת המדינה והפיקוד העליון חבים לו תודה. אוהבים אותו"

הבמאי בני ברבש

"אני זוכר בבירור תדריך נעליים שנתן לי ולעולם לא אשכח. הרגשתי כאילו מכשירים אותי להיות טייס בצוות האסטרונאוטים של אפולו 11. קיבלתי הרצאה על מבנה הנעל, איך מורחים, מברישים, מבריקים. מאז ועד היום כשאני לא בנעלי התעמלות אני חושב עליו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully