וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת הכדורגל: קהיר רוצה פיצוי מאלג'יריה

ממשלת מובארק דורשת מאלג'יריה התנצלות ופיצויים של עשרות מיליוני דולרים בגלל נזק שנגרם לעסקים במהלך מהומות האוהדים

ממשלת מצרים מסרבת לשכוח את סכסוך הכדורגל הגדול, והודיעה היום (שני) כי תשיב את שגרירה? לאלג'יריה רק בתנאי שזו תפצה אותה ותתנצל.

"לא נחזיר את השגריר המצרי לאלג'יריה עד שנקבל התנצלות רשמית ופיצויים על הנזק שנגרם לבתי עסק ולאזרחים מצרים במדינה", אמר השר המצרי מופד שבאב. שר החוץ המצרי, אחמד אבו אל-רייט, הוסיף שממשלתו דורשת מאלג'יריה פיצויים בסך עשרות מיליוני דולרים. לדבריו, חברות מצריות רבות נפגעו בעקבות העימות ולכן "אנו מקווים שממשלת אלג'יריה תעתר לבקשה". עם זאת, טען השר כי שתי המדינות יוסיפו להיות ידידות משום שהן "מאוחדות בחיבה ובאחווה".

מאז היוודע תוצאות המשחק הגורלי בסודן, ששלח את אלג'יריה למונדיאל, מצרים ואלג'יריה לא הפסיקו להאשים זו את זו במהומות שפרצו בין האוהדים בעקבות המשחק המכריע. כחלק מעליית המדרגה במתיחות בין השתיים, מצרים אף החזירה את השגריר באלג'יריה להתייעצות בקהיר .

הפרשה החלה לפני המשחק הראשון בין שתי הנבחרות במוקדמות המונדיאל, כאשר אוהדים מצרים השליכו אבנים על אוטובוס של נבחרת אלג'יריה. שלושה שחקנים נפצעו ושניים מהם שיחקו כשראשם חבוש. מאז התקיימו שני משחקים נוספים, והאלימות סביבם רק גברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully