וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמינאי: המערב ייכשל בניסיון לבודד את אירן

המנהיג העליון של אירן תקף את הניסיון של "הציונים והאמריקאים" לנקוט תכסיסים נגד ארצו סביב תוכנית הגרעין שלה. עוד קבע האייתוללה: ארה"ב היא האויבת הגדולה ביותר של טהרן, ובריטניה הכי "מרושעת"

האייתוללה עלי חמינאי, המנהיג העליון של אירן, נאם הבוקר (ראשון) בפני אלפי תומכים לרגל חג שיעי ושיגר מסר לקהילה הבינלאומית כי המערב "ייכשל בניסיונו לבודד את אירן". חמינאי אמר כי ארצות הברית היא האויב הגדול ביותר של אירן, בעוד בריטניה היא הכי מרושעת.

"הציונים, האמריקאים ושאר המדכאים פוחדים מהפיכתה של אירן לדוגמה ומהתעוררות האומה האיסלמית", אמר חמינאי, "לכן, הם נוקטים זה שלושים שנה בכל התכסיסים והמזימות שלהם כדי לבודד את אירן, אבל הם לא מצליחים - ובעזרת האל הם גם לא יצליחו מעתה ואילך".

בהתייחסו לסוגיית הגרעין ציין חמינאי כי "מנהיגי המערב, חלקם בהשפעת הציונים", משקרים בנוגע לגרעין האירני ומנסים להוליך שולל את דעת הקהל העולמית. אולם, לדבריו, "השקרים האלה יפגעו בהם בסופו של דבר עם היוודע האמת, כמו שחלק מהדברים שהתרחשו בעבר גרמו להם בושה", אמר חמינאי, שככל הנראה רמז לחוסר ההצלחה של האמריקאים לגלות הוכחות להמצאותו של נשק להשמדה המונית בעירק.

המנהיג הרוחני הסביר לעם האירני ש"ארצות הברית היא בראש האויבים שלנו ובריטניה היא המרושעת שבהם". הוא קרא למנהיגי ארה"ב, בריטניה ומדינות אירופה "להימנע משקרים" והדגיש כי אירן "מעוניינת בידע הגרעיני הדרוש לה. אירן סבורה שאם לא תשיג אותו היום, אז מחר. כאשר כל כלכלת העולם תנוע על בסיס כוח גרעיני, עלול להיות מאוחר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully