וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט לא לבד: המלכה אליזבת' נגד הפפראצי

למשפחת המלוכה הבריטית נמאס מהחדירה לפרטיותה, והמלכה עצמה פנתה במכתב לעיתוני הממלכה בו איימה להגיש תביעות נגד צלמים שיתעדו אותה כשהם "לא בתפקיד"

מלכת אנגליה, אליזבת' השנייה, פנתה במכתב לעורכי העיתונים וכתבי העת בבריטניה, וביקשה מהם לרסן את צלמי הפפראצי שחודרים לפרטיותם של בני משפחת המלוכה. מארמון בקינגהאם נמסר הלילה (ראשון), כי "המכתב נשלח בתגובה לשנים של התמודדות עם צלמים שרודפים אחר משפחת המלוכה בשטחה הפרטי של המלכה". תוכן המכתב לא פורסם, ונמסר כי הוא "פרטי ואינו מיועד לפרסום".

עיתון ה"טלגרף", שקיבל את המכתב, דיווח כי בני משפחת המלוכה איימו שינקטו צעדים משפטיים נגד צלמים שיצלמו אותם מחוץ לאירועים רשמיים. ב"טלגרף" נכתב מפי דוברו של הנסיך צ'ארלס, כי "בני משפחת המלוכה מאמינים שיש להם זכות לפרטיות כשהם מנהלים את חיי היומיום שלהם. הם מודעים לכך שהעניין הציבורי בהם ובמה שהם עושים הוא רב, אבל הם לא חושבים שזה מגיע לכדי הכשר לצלם את הפעילות הפרטית שלהם ושל חבריהם".

מערכת היחסים הארוכה של משפחת המלוכה עם כלי התקשורת הגיעה לשיאה בתאונת הדרכים שבה נהרגה הנסיכה דיאנה ב-1997, בעת שנמלטה מצלמי הפפראצי בפריז. בשנים האחרונות הסובלים העיקריים מתשומת הלב התקשורתית היו בניה של דיאנה, הנסיכים וויליאם והארי, שכל מעידה או התפתחות בחיי האהבה שלהם זוכות לתיעוד בצהובוני הממלכה.

בארמון מודים כי המלכה קיבלה השראה לאימוץ המדיניות החדשה מ"תקדים קאפלו" - כאשר שני צהובונים נאלצו להתנצל לאחר שצילמו את פאביו קאפלו, המנג'ר של נבחרת אנגליה ואת אשתו לורה, כשהם נהנים מאמבטיית בוץ בחוף של ספרד. במסגרת פשרה בין הצהובונים לבין הנציבות לתלונות על התקשורת, תרמו שני הצהובונים סכומי כסף נכבדים לארגוני צדקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully