וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: כמאה הרוגים בפיצוץ במועדון לילה

לפחות מאה בני אדם איבדו את חייהם בפיצוץ שאירע במועדון בעיר הרוסית פרם. הרשויות מעריכות שהגורם לפיצוץ הוא מופע זיקוקים שנערך במקום, אבל ברוסיה יש מי שמפקפק בהסבר הרשמי

לפחות מאה בני אדם נהרגו הלילה (שבת) בעיר פרם שברוסיה כשפיצוץ אירע במועדון לילה. על פי דיווחי המשטרה המקומית, במקום גם 60 פצועים. פרם היא העיר השישית בגודלה ברוסיה, וגרים בה 1.2 מיליון בני אדם.

הרשויות ברוסיה העריכו כי הפיצוץ נגרם בעקבות מופע זיקוקים שאירע במועדון, בו רקדו באותה העת 200 בני אדם. בכלי תקשורת מקומיים ציינו כי רבים מההרוגים מתו משאיפת עשן. "אנחנו לא מדברים על מתקפת טרור, אנחנו מדברים על רשלנות באכיפת תקנות האש", אמר חוקר במשרד התובע הכללי ברוסיה.

עם זאת, רבים ברוסיה מפקפקים בגרסה הרשמית, ומזכירים את הפיצוץ הרכבת שאירע במדינה בשבוע שעבר, וגבה את חייהם 39 בני אדם. הפיצוץ , שאירע בקו המהיר סמוך לסנט. פטרסבורג, נגרם על ידי מטען שהופעל ברכבת, אמר לפני שבוע ראש מודיעין הפנים ברוסיה לנשיא מדבדב. אלכסנדר בורטניקוב מסר למדבדב כי המטען היה במשקל של שבעה קילוגרמים. אירגון צ'צ'ני מוסלמי נטל אחריות לפיגוע, שהוגדר כפיגוע החמור ביותר נגד רוסיה בשנים האחרונות.

קו הרכבת הותקף כבר לפני כשנתיים על ידי ארגוני טרור, אולם אז לא היו נפגעים. ארגוני טרור איסלמיים הגבירו לאחרונה את פעילותם באזור הצפוני לקווקז, שם מתמשך הסכסוך סביב חבל צ'צ'ניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully