וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: הרוצחת הסקסית מבקשת רחמים

אמנדה נוקס, האמריקאית שנאשמת ברצח סטודנטית בריטית באיטליה, ביקשה מחבר המושבעים שלא להרשיע אותה. "אני מפחדת לעטות מסיכה של רוצחת"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: עידן גוראל)

אמנדה נוקס, צעירה אמריקאית הנאשמת יחד עם בן זוגה ברצח של סטודנטית בריטית שגופתה נמצאה לפני כשנתיים בעיר פרוג'יה, הפצירה היום (חמישי) מבית המשפט והמושבעים שלא ירשיעו אותה.

אמנדה נוקס הנאשמת ברצח באיטליה. רויטרס
העיתונים בבריטניה כינו את אמנדה "נוקסי היפה"/רויטרס

"אני מפחדת לאבד את עצמי. אני מפחדת שתושם עלי מסיכה של רוצחת", אמרה נוקס בת ה-22 בקול רועד במהלך הדיונים המסכמים במשפטה. "עכשיו זה תלוי בכם".

נוקס הודתה למספר אנשים על התמיכה שקיבלה במהלך השנתיים האחרונות, כולל עורכי דינה, משפחתה וחברים, ואפילו התובעים, שמנסים לעשות צדק. "הדבר החשוב ביותר עכשיו", אמרה נוקס לחבר השופטים, "הוא שאני אודה לכם כי, זה התור שלכם עכשיו אז אני מודה לכם".

מחר יחלו חבר המושבעים והשופטים בדיוני פסק הדין. הם צפויים להודיע על החלטתם בערב.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הרצח שהסעיר את העולם

המקרה שהסעיר את אירופה וארצות הברית אירע בנובמבר 2007: גופתה של מרדית' קרצ'ר, תושבת לונדון שלמדה באיטליה, נמצאה בדירתה בפרוג'יה, לאחר שגרונה שוסף. חקירת משטרת איטליה העלתה חשד כי היא נרצחה על ידי אמנדה נוקס, שותפתה לדירה ובן זוגה קרלו סולסיטו, במהלך מפגש מיני בו השתתף גם סטודנט מחוף השנהב, רודי הרמן גואדה.

התביעה באיטליה דרשה מבית המשפט לגזור מאסר עולם על נוקס ובן זוגה רפאלה סולסיטו גואדה הורשע לפני כשנה ונשלח ל-30 שנות מאסר. בכתב האישום חשפה התביעה את הפרטים המזעזעים שהובילו למותה של הסטודנטית הבריטית.

התובע ג'וליאני מניני סיפר לבית המשפט כי קרצ'ר נרצחה "בטקס שטני, שבמהלכו נוקס החליקה סכין על גופה של מרדית', ולאחר מכן שיספה את גרונה. כל זאת, בזמן שסולסיטו אחז בכתפיה של הצעירה המבוהלת, וגואדה לפת את זרועותיה בעודו מנסה להחדיר לתוכה את איבר מינו". לטענת התובעים, נוקס ביצעה את הרצח כי היא שנאה את קרצ'ר בגלל שהיא התלוננה על הרגלי הניקיון שלה והעובדה שהביאה בנים לביתם.

"אני לא מבין מדוע אקח חלק ברצח הזה ללא כל מניע", אמר סולסיטו לחבר המשובעים היום. הוא גם הכחיש את טענת התביעה שנוקס שנאה את קרצ'ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully