וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמנת יתר הצילה איש כנסייה מכותלי הכלא

מנהיג רוחני בכנסייה בצפון אירלנד, הואשם בתקיפה מינית של ילדה ונשלח לשנתיים וחצי מאסר. בגלל מצבו הבריאותי, בית המשפט החליט לשחררו. "האיש לא יכול לזוז ורגליו מלאות בכיבים שיש לחבוש"

בכיר בכנסייה בצפון אירלנד, שהואשם בתקיפה מינית של ילדה, לא יישלח לכלא, מכיוון שהוא סובל מהשמנת יתר, העלולה לסכן את חייו. כך דווח היום (חמישי) ב-BBC.

האיש, ג'ון וויליאם מקונאהי, המשמש כמנהיג רוחני בקהילה במחוז אנטרים, הורשע כאמור בתקיפה מינית ונידון לשנתיים וחצי מאסר. אולם, מכיוון שהוא לא מסוגל לזוז ורגליו מלאות בכיבים שיש לחבוש אותם בתדירות גבוהה, החליט השופט להשהות את תחילת ריצוי עונשו למשך שלוש שנים. בנוסף, החליט השופט לקנוס את את הנאשם ב-10 אלף ליש"ט.

במהלך המשפט, תיארה הקורבן של מקונאהי, כיום בת 44, כיצד הוא תקף אותה מינית במשך שמונה שנים, מאז שהיתה בגיל 10 ועד שהגיעה לגיל 18. האישה טענה כי מקונאהי, תקף אותה כל כך הרבה פעמים, עד שהדבר הפך למשהו נורמלי.

האישה הוסיפה כי התקיפות פחתו, לאחר שהיא הגיעה לגיל הבגרות ושרטה אותו בפניו כשהתנגדה. לאחר החלטת השופט, אמרה האישה כי היא אינה מרוצה משחרורו של האיש שתקף אותה, אולם מצד שני היא ציינה כי היא בהחלט מבינה את הסיבה לשחרור. האישה הביעה גם סיפוק על עצם הגשת התלונה מפני ש"כולם עכשיו יודעים, בכיר בכנסייה או לא, מה הוא באמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully