וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב תוכלו לקחת טרמפ לאופניים ברכבת

מנכ"ל רכבת ישראל וצוות "ישראל בשביל אופניים" סיכמו על שיתוף פעולה במסגרתו תיבחן העלאת אופניים לקרונות הרכבת. "האופניים משלימים את הרכבת ומייצרים פתרון מוצלח"

האם בקרוב נוכל לעלות לרכבת עם זוג אופניים? בפגישה שהתקיימה היום (חמישי) בין מנכ"ל רכבת ישראל וצוות "ישראל בשביל אופניים", הוחלט לקיים פיילוט להעלאת אופניים לרכבת. הפיילוט צפוי לעלות בינואר 2010. בחודשיים הקרובים תבדוק הנהלת רכבת ישראל ביחד עם חברי "ישראל בשביל אופניים" את הקווים והשעות המתאימים לפיילוט, כאשר עד סוף 2010 יותקנו 1,000 חניות אופניים בטוחות בתחנות הרכבת.

יותם אביזוהר, מנכ"ל "ישראל בשביל אופניים" אמר בעקבות הפגישה, כי "אנחנו מברכים את רכבת ישראל על הסכמתה לאפשר העלאת אופניים לרכבת. האופניים, כמו הרכבת, הם אמצעי תחבורה סביבתי, חסין פקקים מהיר ויעיל".

אביזוהר הוסיף כי "האופניים משלימים את הרכבת ומייצרים פתרון מוצלח ובריא להגעה מדלת לדלת. מאחר ואיזורי תעסוקה רבים נמצאים בשכנות לתחנות הרכבת (תחנת חוף כרמל – ליד המת"מ בחיפה, תחנת האוניברסיטה בת"א ליד קרית עתידים ורמת החייל, וגם פארק תמר ברחובות ואיזור היי-טק בהרצליה) אנחנו מאמינים שרבים יאמצו את השילוב המנצח בין אופניים לרכבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully