וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוגות חד מיניים לא יוכלו להתחתן בניו יורק

בית המחוקקים של המדינה החליט שלא לאשר מתן אישור חוקי לנישואים חד מיניים במדינה. "לא נפסיק להילחם עד שכל הניו יורקרים יהיו שווים"

בית המחוקקים של מדינת ניו יורק הצביע אמש (רביעי) נגד מתן אישור חוקי לנישואים חד מיניים, ברוב של 38 מתנגדים מול 24 תומכים. הצעה בנושא אושרה כבר מספר פעמים באסיפה הכללית של ניו-יורק, בה יש רוב לחברי המפלגה הדמוקרטית, אולם זו הפעם הראשונה בה ההצעה עברה לאישור הסנאט במדינה.

פעילי הקהילה ההומו-לסבית קיוו כי ניו יורק, אחת המדינות הליברליות ביותר בארצות הברית, תהפוך למדינה השישית במדינה בה נישואים חד מיניים מותרים, אחרי איווה, קונטיקט, מסצ'וסטס, ניו המפשייר וורמונט. בחודש שעבר החליטו תושבי מדינת מיין לבטל את החוק המתיר נישואים חד מיניים במשאל עם. גם במדינת קליפורניה בוטלה ההכרה בנישואים מסוג זה לאחר משאל עם.

ההצעה באה על מנת להעניק זכויות אזרחיות שונות לזוגות חד מיניים שיתחתנו, ביניהן הקלות מס ואפשרויות אימוץ. מושל מדינת ניו יורק, הדמוקרט דיוויד פטרסון, אמר בעבר שיחתום על החוק אם יעבור בסנאט.

ראש עיריית ניו יורק מייקל בלומברג אמר כי הוא "מאוכזב מאוד" מהחלטת הסנאט. בלומברג אמר כי "שינויים הסטוריים לא באים בקלות, אבל ההצבעה הזו הייתה צעד שאני מאמין שבסופו של דבר דווקא יוביל את המדינה להעניק זכויות נישואים לכל הזוגות". דוברת עיריית ניו יורק כריסטין קווין, לסבית בעצמה, אמרה כי "לא נפסיק להילחם עד שכל הניו יורקרים יהיו שווים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully