וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

125 שנים בכלא לאישה שתיעדה מין עם ילדים

צעירה מארה"ב שצילמה אותה ואת בן זוגה מקיימים יחסי מין עם פעוטות וילדים נשלחה ל-125 שנות מאסר. הנאשמת הודתה וטענה שהיא קורבן של בן זוגה, אך השופטים לא השתכנעו

בית משפט במדינת אינדיאנה גזר הערב (רביעי) 125 שנות מאסר על אישה שצילמה אותה ואת בן זוגה מקיימים יחסי מין עם לפחות ארבעה ילדים. סמנתה לייט הודתה בחודש שעבר באשמה של שלושה מעשי התעללות מינית במסגרת עסקת טיעון. העונש המקסימלי היה 150 שנים.

לייט, 26, ובן זוגה סטיבן קוויק נעצרו בחודש מרץ, לאחר שאמה של פעוטה בת שלוש התלוננה במשטרה שלייט ביצעה מעשים מגונים בבתה וישנם צילומי וידאו של המקרה. אחרי המעצר מצאו החוקרים קלטת וידאו שבה נראים בני הזוג מקיימים יחסי מין עם לפחות ארבעה ילדים, כולל שניים מתחת לגיל שנתיים. השוטרים התחלחלו למראה התמונות, שבהן נראים, בין היתר,בני הזוג מתעללים התינוק בעזרת אביזר מין, ילד קטן מקיים יחסי מין ומעשה סדום בפעוט.

לייט טענה בבית המשפט שבן זוגה, קוויק, הכריח אותה לבצע את המעשים הללו. היא התנצלה במהלך דיוני גזר הדין שלה ואמרה "גם אני קורבן. בקלטת אני אולי נראית שמחה. זה אולי נראה שאני נהנית", אמרה לייט. " הרגשתי כאילו אני מתה מבפנים כי ידעתי עד כמה זה אסור".

בת דודתה של לייט, אמו של אחד הקורבנות, האשימה את לייט וגם את קוויק ואמרה שהיא חשה הקלה בעקבות גזר הדין: "היא אשמה בדיוק כמוהו. אני מוכנה שזה ייגמר כי אני רק רוצה להמשיך הלאה. אני רק רוצה לטפל בבני. אני לא רוצה להתעורר כל בוקר ולחשוב על מה שקרה לו". קוויק טען שהוא חף מפשע והוא יופיע בפני בית משפט בעוד שבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully