וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנבו ארון מתים וניסו לסחוט מיליונים

משטרת הונגריה עצרה חשודים שגנבו את ארונו של תעשיין אוסטרי עשיר וניסו לסחוט את משפחתו ולקבל שישה מיליון אירו עבור החזרת הגופה. "זהו מקרה סחיטה שבוצע בצורה מאוד מקצועית"

משטרת הונגריה חוקרת שני גברים החשודים שגנבו את ארונו של מיליארדר אוסטרי במטרה לסחוט כסף ממשפחתו, כך מדווחת אמש(רביעי) סוכנות הידיעות במדינה. ארונו של קארל פרידריך פליק הוחזר שלם למשפחתו לאחר שנגנב בנובמבר 2008 מחלקת הקבר בו הוא היה קבור. אשתו הציעה פרס של 100,000 אירו עבור מידע שיוביל להחזרת הארון.

החוטפים יצרו קשר עם המשפחה ודרשו שישה מיליון אירו עבור הארון ותכולתו. "זהו מקרה סחיטה בהיקף גבוה שבוצע בצורה מאוד מקצועית, למרות שמעורב כאן מכשיר מאוד מוזר", אמר ארנסט גייגר, מנהל מחלקת הפשע המאורגן בשירות הביטחון הכללי של אוסטריה.

חוקרים פרטיים שנשכרו על ידי המשפחה מצאו את הארון בבודפשט, בירת הונגריה, בחודש שעבר. כעת עצרה המשטרה עורך דין, שעל פי החשד עמד מאחורי המבצע. העצור השני אמר לשוטרים שהוא נשכר לנהוג משאית קטנה לאוסטריה כדי לגנוב ארון והביא אותו להונגריה. המשטרה מחפשת אחר שלושה חשודים נוספים, בינהם אזרח רומני החשוד שקיבל סכום ראשוני של 100,000 אירו ממשפחת פליק בחודש יולי.

קארל פרידריך פליק, שדורג במקום ה-94 ברשימת עשירי העולם כשהלך לעולמו ב-2006, הוא בנו של תעשיין גרמני שהורשע במשפטי נירנברג באשמה שהעסיק בכפייה עובדים במפעלי התחמושת שלו בתקופת גרמניה הנאצית. לאחר שהשתחרר משלוש שנות מאסר הוא בנה מחדש את האימפריה התעשייתית שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully