וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולארד: "להרוג אסירים עד ששליט יחזור"

המרגל הישראלי, הכלוא בארה"ב, מתנגד בחריפות לעסקה לשחרור החייל החטוף. בשיחה עם פעילי ליכוד הציע להוציא מדי יום להורג אסיר פלסטיני אחר, עד שחמאס ישחרר את שליט

"במקום לשחרר טרוריסטים, נתניהו צריך לקחת את רשימת האסירים שחמאס מבקש, לשחרר ולהרוג אחד מהם כל יום, עד שהם ישחררו את גלעד". כך הצהיר המרגל הישראלי ג'ונתן פולארד המרצה עונש מאסר זה 25 שנה בכלא שבמדינת צפון קרוליינה בארה"ב. העיתון ג'רוזלם פוסט דיווח היום (רביעי) כי פולארד אמר את הדברים בשיחה עם פעילי הליכוד משה פייגלין ושמואל סאקט.

"שחרור טרוריסטים מהכלא הוא מקרה נורא של חילול השם.אסור לשחרר טרוריסטים. לא חשוב מה", אמר פולארד, שטען כי המחשבה על שחרור יזום של 980 מחבלים "מרתיחה אותו מזעם".

פולארד ביקש להבהיר בשיחה כי הוא לא היה רוצה בשחרור של אף מחבל בעסקה לשחרורו, לו היתה אפשרות כזו. פולארד הזים גם את השמועות הקיימות בדבר שחרור אפשרי שלו במקביל לשחרורו של אסיר העולם מרוואן ברגותי מהכלא הישראלי.

זו הפעם השישית בה פוגש פעיל הליכוד פייגלין את פולארד בתאו שבארה"ב, ולטענתו הוא "מצוי במצב בריאותי ירוד וחש נבגד על ידי המדינה". "ממש כמו שהוא העדיף להקריב את חייו מאשר לחיות עם המחשבה שיהודי אחד נהרג בגלל מידע שארה"ב לא העבירה לישראל – גם אחרי 25 שנים בכלא, ג'ונתן לא מוכן שטרוריסטים ישוחררו מהכלא במסגרת עסקה לשחרורו שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully