וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: ארגון מוסלמי אחראי לפיגוע ברכבת

ארגון מורדים צ'צ'ני טוען כי הוא אחראי לפיצוץ הרכבת שאירע בשבוע שעבר בדרך למוסקבה. המורדים הבטיחו להמשיך לתקוף בלב רוסיה, כל עוד "הכובשים בקווקז ימשיכו להרוג מוסלמים תמימים"

ארגון איסלמי הקשור למורדים הצ'צ'נים נטל הבוקר (רביעי) אחריות לפיגוע שאירע ברכבת ברוסיה בשבוע שעבר. בלילה שבין שישי לשבת נהרגו 26 בני אדם, לאחר שמטען חבלה התפוצץ במהלך נסיעת רכבת ממוסקבה לסנט פטרסבורג.

אתר אינטרנט רוסי דיווח כי קיבל מכתב מארגון מוסלמי בו נטען כי "המבצע הוכן ויצא לפועל בעקבות הוראה מדוקו אומרוב, האמיר של הקווקז". אומרוב הוא המורד המבוקש ביותר ברוסיה, העומד בראש המאבק האיסלמי לשחרור צ'צ'ניה והקווקז מידי רוסיה.

עוד נכתב במכתב, כי תקיפת הרכבת היא חלק מקמפיין שנועד לפגוע ב"מטרות כלכליות אסטרטגיות". המורדים הוסיפו: "מעשי החבלה יימשכו כל עוד הכובשים בקווקז ימשיכו בפעילותם - הרג של מוסלמים תמימים".

ביום שישי אירעה מתקפת הטרור הקשה ביותר שידעה רוסיה מחוץ לקווקז בחמש השנים האחרונות. מטען חבלה במשקל שבעה קילוגרמים התפוצץ ברכבת יוקרה סמוך לעיר בולוגובה, כ-350 קילומטרים ממוסקבה. כמה מקרונות הרכבת סטו מהמסילה כתוצאה מהדף הפיצוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully