וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצאה גופת המטייל הישראלי שנעדר בפרו

גופתו של עומרי להד בן ה-23 נמצאה כבר לפני חודש אך לא נמצאו עליה מסמכים מזהים ולכן לא ניתן היה לזהותו עד כה. משלחת החילוץ הישראלית מטפלת בהעברת גופתו לארץ

גופתו של המטייל הישראלי עומרי להד בן ה-23 מראש פינה, שנעדר מזה כחודש בפרו זוהתה הלילה (שלישי). ככל הנראה, הוכש להד על ידי נחש ומת. גופתו נמצאה לפני כחודש אך זוהתה רק הלילה לאחר פרסום תמונתו ברחבי המדינה. אייל מגנוס, מנכ"ל חברת מגנוס איתור וחילוץ, סיפר לוואלה! חדשות כי צוות בראשות חיליק מגנוס הגיע לאזור לפני כשבוע והחל לפעול בשטח. "בעקבות סריקות שנעשו באזור הגיעה אינפורמציה על גופה של מטייל לא מזוהה. לאחר בדיקה התברר כי אכן מדובר בגופתו של עומרי להד".

מגנוס הוסיף כי להד מת לפני כחודש והוא היה בצד הברזילאי סמוך לגבול עם פרו. "מדובר באזור נידח ביותר בלב האמזונס, הגישה אליו היא אך ורק דרך הנהר וכל ההתנהלות באזור קשה ומורכבת. הצוות ומשרד החוץ פועלים מול השלטונות המקומיים כדי להחזיר את הגופה ארצה בהקדם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא נשא על גופו מסמכים מזהים ועל כן לא היה ניתן לזהות את גופתו עד כה. עומרי להד/מערכת וואלה!, צילום מסך


עמרי להד, בן 23 מראש פינה, בנו של פרופ' מולי להד, נשיא מרכז משאבים במכללה האקדמית תל חי, נסע לטיול דרום אמריקה בחודש יוני יחד עם חברים.

ב- 26 באוקטובר נפרד להד מחבריו ויצא לעיר לטיסיה שבגבול קולומביה-פרו, כדי להתחיל טיול ביערות הגשם. הוא נראה בפעם האחרונה בלטיסיה ב-28 באוקטובר בשעות הבוקר, כשהוא מוציא כסף ממכשיר למשיכת מזומנים. נראה שאחר כך יצא בהפלגה לכיוון העיר איקיטוס בפרו. מאז, במשך חודש ימים, לא יצר להד כל קשר עם משפחתו או חבריו, ולא נמצאו שום רמזים או עקבות למקום הימצאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully