וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בירי בשוטרים נמלט מהבית בו כותר

לאחר מצוד של כמה שעות כיתרה המשטרה בית בסיאטל, בו על חשדה נמצא החשוד ברצח ארבעת השוטרים בבית הקפה ביום ראשון, אולם לאחר שפרצו לבית התברר כי הוא ריק

משטרת סיאטל פרצה לבית בסיאטל אותו כיתרה מאז שעות הבוקר (שני), בו חשדה שנמצא החשוד ברצח ארבעת השוטרים בבית הקפה אתמול. לאחר מספר שעות פרצו כוחות מיוחדים של המשטרה לבית, אולם התברר כי הוא ריק ועקבותיו של היורה נעלמו. על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, עדי ראייה דיווחו על רעשי נפץ, ככל הנראה מירי של גז מדמיע לתוך הבית. דובר משרד השריף במחוז פירס, אד טרוייר, אמר שמצבו של הגבר אינו ידוע, אך הוא ככל הנראה נורה ונפצע בבית הקפה בלייקווד, שבו נהרגו השוטרים.

חשוד ברצח שוטרים בלייקווד וושינגטון מוריס קלמונס. AP
חשוד ברצח שוטרים בלייקווד וושינגטון מוריס קלמונס/AP

מוקדם יותר פורסם שהמשטרה מחפשת אחרי גבר בעל עבר פלילי עשיר. העיתון סיאטל פוסט-איטליג'נסר דיווח שמשרד השריף של מחוז פירס, בו נערך הירי, אמר שהגבר - מוריס קלמנס - חשוד בירי והוא הוברח ברכב לבית המכותר. על פי דובר משטרת סיאטל, המשטרה פועלת תחת ההנחה שהוא חמוש ומסוכן.

אחרי חצות החלה המשטרה להשתמש ברמקולים וסירנות בניסיון לתקשר עם קלמנס, וקראה לו להתקשר למוקד המשטרתי. "אתה צריך לתת לי לדעת שאתה מקשיב לי. אני מבין שאתה צריך עזרה רפואית. אני רוצה לצמצם את מה שעשית היום, אבל אני לא בטוח שאני יכול לעשות זאת", אמר איש צוות המשא ומתן של המשטרה.

לקלמנס בן ה-37 יש היסטוריה עשירה של מקרי אלימות בארקנסו. לפני 20 שנה הוא נשפט ל-95 שנות מאסר אך בשנת 2001 עונשו הומר על ידי מושל ארקנסו באותה תקופה מייק האקבי. כשהאקבי הודיע על החלטתו להמיר את עונשו של קלמנס הוא מסר שקיבל את ההחלטה בשל גילו הצעיר, 17, בעת מתן גזר הדין.

ממשרדו של האקבי נמסר שההחלטה התקבלה על סמך המלצות של ועדת השחרור המוקדם שקבעה שהוא עמד בתנאים, כך דיווחה CNN. העיתון ארקנסו קמורט-גאזט פרסם שלאחר שחרורו ב-2001 קלמנס נעצר עקב שוד אלים וגניבה. לאחרונה הוא נעצר במחוז פירס בוושינגטון באשמת תקיפת שוטר ואונס.

  • עוד באותו נושא:
  • סיאטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully