וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 שוטרים נורו למוות בבית קפה בארה"ב

שני גברים חמושים נכנסו לבית קפה בעיירה לייקווד, וירו בארבעת קציני המשטרה שישבו במקום. דובר המשטרה: "אין לנו ספק שמדובר במארב מתוכנן"

ארבעה שוטרים נורו למוות היום (ראשון) בעת שישבו בבית קפה בעיירה לייקווד שבמדינת וושינגטון, סמוך לבסיס של חיל האוויר. כך דווח ברשת FOX. על פי מקורות במשטרת וושינגטון, מדובר ב"מארב מתוכנן", כיוון ששני החמושים שנכנסו לבית הקפה ירו אך ורק לכיוון שלושת השוטרים והשוטרת שישבו במקום עם מחשביהם האישיים, ולא ניסו כלל לפגוע באנשים האחרים ששהו בבית הקפה באותו זמן.

היורים נמלטו מהמקום, והמשטרה המקומית הציעה סכום של 10,000 דולרים עבור מידע שיביא ללכידתם. הרחובות מסביב לבית הקפה נחסמו לתנועה, וכוחות גדולים של משטרה הגיעו לאזור. הם החלו לחקור עדי ראייה לתקרית, בניסיון להתחקות אחר עקבותיהם של היורים. בית הקפה שוכן בסמוך לבסיס גדול של חיל האוויר האמריקאי, ונמסר כי האבטחה בבסיס תוגברה.

"אין לנו ספק שמדובר במארב מתוכנן", אמר דובר תחנת המשטרה במחוז פירס, אד טרויאר והוסיף כי "זה היה פשוט הוצאה להורג. הם נכנסו בהלך מחשבה של ירי בשוטרים". טרויאר הוסיף כי ארבעת השוטרים "מוכרים מאוד בקרב הקהילה ולא היה ידוע לנו על כל כוונה לפגוע בהם".

רשת CNN דיווחה כי ארבעת השוטרים הם סגני שריף ששהו בבית הקפה לפני תחילת משמרת הבוקר שלהם. עם זאת, לא דווח מאיזו תחנת משטרה במחוז הם הגיעו. העיירה לייקווד שבה אירעה התקרית, נמצאת כ-60 קילומטרים דרומית לעיר סיאטל, ו-16 קילומטרים דרומית-מערבית לעיר טקומה.

בחודש שעבר נורה למוות שוטר ממשטרת סיאטל, טימותי ברנטון. היורה נתפס כמה ימים לאחר מכן בפרבר של העיר, והואשם ברצח. בהמשך נקשר שמו של היורה לארבעה אירועים של השלכת בקבוקי תבערה לעבר מכוניות משטרה, והתביעה הודיעה כי הוא "הכריז מלחמה של אדם אחד" על רשויות אכיפת החוק. משטרת וושינגטון אמרה כי לא ידוע על קשר כלשהו בין המקרה שארע היום לבין המקרים הקודמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully