וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילון: הפלסטינים לא פספסו הזדמנות לפספס

במלאת 62 שנה להחלטת האו"ם לחלק את ארץ ישראל לשתי מדינות, הביע סגן שר החוץ תקווה שהפלסטינים לא יחמיצו הפעם הזדמנות לכונן שלום אמיתי

סגן שר החוץ דני אילון (ישראל ביתנו) התייחס היום (ראשון) לציון 62 שנים להחלטת עצרת האומות המאוחדות על סיום המנדט הבריטי בארץ ישראל ועל הקמת שתי מדינות עצמאיות בארץ ישראל. במסגרת רב-שיח המתקיים במרכז טרומן באוניברסיטה העברית עם שגרירי ישראל לאו"ם לדורותיהם, אמר אילון כי "היום, כ"ט בנובמבר, יש הזדמנות אמיתית שלא נופלת בחשיבותה להחלטה 181 של האו"ם להגיע להסדר שלום עם הפלסטינים".

עוד אמר אילון, כי "הבעיה היא שהפלסטינים לעולם לא פספסו שום הזדמנות לפספס. לכן אני מקווה שהפעם הפלסטינים לא יחמיצו הזדמנות לכונן שלום אמיתי. כשם שהחלטת כ"ט בנובמבר 1947 היתה היסטורית, כך החלטת ממשלת ישראל בראשות בנימין נתניהו להקפיא בנייה בהתנחלויות היא היסטורית וחסרת תקדים".

סגן השר אילון הוסיף כי "משנת 93' היתה א-סימטריה בוויתורים בין ישראל לפלסטינים. ישראל ויתרה רבות אך הפלסטינים מצדם התבצרו בעמדתם ולא התקדמו בנושא ירושלים, פליטים, גבולות והכרה במדינת ישראל. ישראל נחושה להמשיך בתהליך השלום אך בשביל זה צריך שני צדדים. הסכם שלום הוא לא יעד ולא מטרה מבחינתנו אלא אמצעי לחיות בדו קיום ושלום. אני קורא לפלסטינים להתעשת, לראות מה טוב בשבילם ולהתחיל משא ומתן לשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully