וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון קתולי: "לפטר הבישופים המטייחים"

הארגון קרא לאפיפיור לפטר את הבישופים האירים שטייחו את ההתעללות המינית בילדים בידי כמרים באירלנד. הארגון מזהיר כי אם לא יפוטרו "הכנסייה הקתולית לא תשרוד זאת"

ארגון קתולי בינלאומי כתב לאפיפיור בנדיקטוס השישה עשר וקרא לו לפטר את הבישופים האירים אשר שטייחו את ההתעללות המינית בילדים בידי כמרים באירלנד. הארגון, "קולם של הנאמנים" גם קרא לאפיפיור להורות על פתיחתה של חקירה נרחבת בכל מחוזי הבישופות באירלנד על מנת לבדוק מקרים נוספים של התעללות של כמרים בילדים. עד כה הכנסייה הקתולית באירלנד התנגדה לדרישות לפתוח בחקירה בכל 26 מחוזות הבישופות במדינה.

שון אוקוניל, מבכירי הארגון באירלנד אמר כי אם האפיפיור יתעלם מקריאותיהם "יהיה עליהם להגיע למסקנה פטאלית על הכנסייה הקתולית ברחבי העולם: שהאפיפיורות שמה את המוסד הקתולי לפני האינטרסים של הילדים. להכחיש שיש עכשיו צורך בשינוי הדרך בה הכנסייה מתנהלת משמעו לגזור על ילדים אחרים בכנסייה את אותה הטראומה ואת הכנסייה עצמה לסקנדל ובוז אינסופיים. האמונה הקתולית לא יכולה לשרוד את זה. לטעון כי אלוהים תומך במערכת הנוכחית של הכנסייה משמעו לטעון כי אלוהים תומך בהתעללות בילדים וזה חילול הקודש".

ביום חמישי פורסם דו"ח חמור של ממשלת אירלנד אשר חשף כי הכנסייה הקתולית בדבלין טייחה מקרים רבים של התעללות מינית של ילדים בידי כמרים עד אמצע שנות ה-90 . הדו"ח מאשים בכירים בכנסייה, כולל ארבעה ארכיבישופים, בקשירת קשר להעלים עין מהמקרים על מנת לשמור על המוניטין של הכנסייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully