וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר התיירות: נמשיך בפיתוח אתרים בגדה

למרות הכרזת ראש הממשלה על הקפאת בנייה למשך 10 חודשים בגדה המערבית, בכוונת משרד התיירות להמשיך בפיתוח שלושה אתרים בשטחים. מיסז'ניקוב הוסיף כי יתמוך בעסקת שליט

שר התיירות סטס מיסז'ניקוב (ישראל ביתנו) אמר היום באירוע "שבתרבות" בחולון כי משרד התיירות שבראשו הוא עומד ימשיך לפתח אתרים ביהודה ושומרון, זאת חרף הקפאת הבנייה למשך 10 חודשים עליה הכריז ראש הממשלה בנימין נתניהו השבוע. "משרד התיירות בראשותי ימשיך לטפח אתרים ביהודה ושומרון בשלושה מרכזים – מערת נטיפים באריאל, אתר הרודיון בגוש עציון וקסר אל יהוד במעלה אדומים", אמר מיסז'ניקוב. הוא הוסיף כי "במסגרת הקפאת הבנייה השגנו הישגים חשובים כמו המשך בניית מוסדות ציבור ובנייה בירושלים רבתי".

הצהרתו של מיסז'ניקוב בנושא הקפאת הבנייה מאוששת את הערכתו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן שאמר אמש בנאום בפרלמנט בוונצואלה כי "אין בהקפאה כל חידוש שכן ישראל תמשיך לבנות התנחלויות בגדה ובירושלים שהוצאה מכלל האזורים שבהם תוקפא הבנייה".

"עלינו להחזיר את גלעד"

בנושא העסקה המתגבשת לשחרור החייל החטוף גלעד שליט, אמר שר התיירות כי הוא יתמוך בעסקה. "היה צריך לשחרר אותו כבר בשבוע הראשון לחטיפתו במבצע צבאי אולם משלא עשינו כן, עלינו להחזירו. המסר החשוב לאלפי בני נוער המתגייסים מדי שנה שידעו שהמדינה לא מפקירה אותם". כזכור, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן העניק חופש הצבעה לשרים ממפלגתו בנוגע לעסקת שליט.

מוקדם יותר היום דווח באתר אינטרנט פלסטיני כי ישראל סירבה לשחרר אסירים שרצחו עשרות ישראלים, וחמאס קיבל את עמדתה . בנוסף, דווח כי במעבר רפיח הוכרזה כוננות לקראת העברת שליט בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully