וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבז: "ישראל מנסה להשמיד את הפלסטינים"

בביקורו של אבו מאזן בוונצואלה הביע נשיא המדינה הוגו צ'אבז תמיכה בלתי מסויגת בפלסטינים והודיע שבכוונתו לפתוח שגרירות בשטחי הרשות

נשיא ונצואלה הוגו צ'אבז אמר (שבת) כי ישראל פועלת על מנת "להשמיד את העם הפלסטיני". צ'אבז הודיע כי הוא תומך במדינה פלסטינית שבירתה ירושלים. "אנחנו עומדים לצידו של העם הפלסטיני במאבקו כנגד המדינה הרצחנית ישראל, שמשפילה, הורגת ומאיימת לחסל את העם הפלסטיני", אמר צ'אבז לאבו מאזן בעת ביקורו בוונצואלה.

"אני מדגיש פעם נוספת את מחויבותי ליצירת מדינה פלסטינית עצמאית כשירושלים הקדושה היא בירתה", אמר צ'אבז. ונצואלה תחת הנהגתו של צ'אבז נוקטת בחודשים האחרונים קו נוקשה מול המערב בכלל וישראל בפרט. בינואר האחרון ניתק צ'אבז את יחסיה הדיפלומטיים של ארצו עם ארה"ב וישראל לאחר מבצע עופרת יצוקה אותו הגדיר כשואה. לדברי צ'אבז, ארצו תפתח שגרירות בשטחי הרשות הפלסטינית כדי לסייע למאבקה בישראל.

בהתייחסו לשכנות קולומביה, אמר צ'אבז כי היא "הופכת לישראל של דרום אמריקה, ובתמיכה אמריקאית, היא נוטלת לעצמה זכות לתקוף מדינות אחרת בשם מדיניות של מתקפות מנע".

צ'אבז גם הזהיר כי מחירי הנפט יוכפלו אם ארצות הברית תתקוף את אירן. צ'אווז נשא דברים בפתח ועידת יצואניות הנפט אופ"ק הנערך בסעודיה. "אם ארצות הברית תהיה משוגעת מספיק כדי לתקוף את אירן או להתגרות בוונצואלה שוב, מחיר חבית נפט עשוי להגיע ל-150 או ל-200 דולר", אמר צ'אווז, שקרא לאחדות בשורות אופ"ק.

עדכון ראשון: 02:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully