וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים מסייעים: סגרו רדיו לבקשת ישראל

תחנת רדיו שלדברי ישראל שיבשה את תדרי הקשר של מטוסים בשמי הארץ נסגרה בידי כוחות הביטחון הפלסטינים. הבעלים נעצר ושוחרר בערבות יום לאחר מכן

מנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית פשטו על תחנת רדיו פיראטי לאחר שישראל העבירה לרשות מסר לפיו הרדיו משבש את תדרי הקשר של המטוסים בשמי הארץ. על פי הדיווח שהעביר גורם ביטחוני פלסטיני, המנגנונים סגרו את תחנת הרדיו "אל-חוריה", המזוהה עם פתח, ועצרו את בעליה.

מג'די אל עראביד מנהל התחנה שהה במעצר יום אחד ושוחרר בערבות. אל עראביד הקים את התחנה לפני כשנתיים ברצועת עזה אך העבירה לרמאללה לאחר השתלטות חמאס על הרצועה.

מנגנוני הביטחון הפלסטיניים מסייעים לאחרונה רבות לעבודת צה"ל. בתחילת השבוע עצרו מנגנוני הביטחון הפלסטיניים הנאמנים ליו"ר הרשות אבו מאזן 13 פעילי חמאס ברחבי הגדה המערבית, כך דיווחו גורמים באירגון. על פי הדיווח, בטול-כרם עצרו המנגנונים את חאלד עליאן, ראש עיריית דיר א-ראסון לשעבר, וכן שלושה אסירים משוחררים לשעבר. עוד דווח כי בשכם עצרו המנגנונים את פעיל חמאס ראפת פארס, וזאת פחות מ-24 שעות לאחר ששוחרר מבית הכלא הישראלי.

ביום שלישי נכנסה אזרחית ישראלית לעיר רמאללה והוצאה מהעיר על ידי מנגנוני הביטחון הפלסטיניים, בתיאום עם גורמי המנהל האזרחי. בליל ראשון סייעו המנגנונים הפלסטיניים להוציא מיריחו אזרחית ישראלית אחרת שנכנסה לשם בשוגג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully