וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: בת שש ובני משפחתה נרצחו בארוחת החג

ויכוח על רקע לא ברור בארוחת חג ההודיה הוביל לכך שמייקל מריהיג'ה ירה למוות בשתי אחיותיו ובקרובת משפחתו בת השש בעת שישנה. הוא נמלט עם מכוניתו מזירת הרצח

גבר רצח ארבעה מבני משפחתו ביריות, ביניהם שתי אחיותיו וילדה בת שש, ופצע אדם נוסף במהלך ארוחת חג ההודיה המסורתית אמש (חמישי) בפלורידה שבארצות הברית. החשוד, מייקל מריהיג'ה, בן 35 ממיאמי, נמלט מזירת הרצח במכוניתו וכעת נערכים חיפושים אחריו.

נציגי השריף נקראו למקום האירוע לאחר שקיבלו מספר שיחות טלפון אודות ירי במקום בסביבות השעה 22 בערב לפי השעון המקומי. כ-17 בני משפחה וחברים התכנסו בבית המשפחה, כשבשלב מסוים, מריהיג'ה הגיע, עזב, ואז חזר שוב וירה באחיותיו ליסה וקרלה, כמו גם ברמון ג'וזף ובמקיילה סיטון בת השש שחגגו בארוחה. מקיילה נורתה בעת שישנה במיטתה. היא בתו של ג'ים סיטון, אחיהן של שתי הנשים שנהרגו.

"היה ריב פנימי, זה כל מה שאנחנו יודעים", סיפר דובר השריף במחוז פאלם ביץ'. "איננו יודעים מה בדיוק גרם לירי". הוריה של מקיילה לא נורו. אביה סיפר לאנשים שהגיעו לזירת האירוע שהוא שם את בתו לישון ביום חמישי בלילה, והוסיף כי הילדה השתוקקה לצאת ולבלות כפי שנהוג בחג ביום שישי.

(עדכון ראשון: 15:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully