וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבנגלדש אוסרים אנשים שמרביצים לתנינים

שני גברים שהיכו קשות תנינה בבריכה במקדש מוסלמי בבנגלדש נידונו לשנתיים מאסר. התנינה נפצעה קשה ברגלה הקדמית ואיבדה את אחת מעיניה

בית משפט בבנגלדש גזר עונש מאסר של שנתיים על שני גברים שהיכו ועיוורו תנינה קדושה במקדש מוסלמי, כך מסרה היום (חמישי) המשטרה המקומית. התנינה, ששמה פיפיל, נפצעה באופן קשה ואיבדה את אחת מעיניה אחרי שהגברים היכו אותה במקלות במבוק. השניים, שומרים במקדש חאן ג'האן עלי, נמצאו אשמים ב"יחס ברוטלי" לחיות.

"הם היכו את התנינה, שבדיוק הטילה ביצים, ללא רחמים עם מקלות. עין אחת נפגעה והרגל הקדמית שלה נפגעה קשות", מסר דובר המשטרה, שהוסיף שאישה שראתה את המקרה הגישה את התלונה.

במקדש החאן ג'האן עלי, הנמצא 135 ק"מ דרומית לבירה דאקה, ישנם יותר מ-20 תנינים שחיים בבריכה. הם מהווים מוקד משיכה למבקרים. השומרים הם חלק מקבוצה של אנשים שגובים כסף מהמבקרים עבור הצפייה בתנינים.

על פי עיתון בדאקה, הקבוצה ידועה בכך שהיא מכה את התנינים אם הם לא נענים לקריאתם. לדברי גורמים מקומיים, חמישה תנינים מתו בעשר השנים האחרונות עקב יחס לא הולם של הקבוצה. החוק בבנגלדש מגן על התנינים במדינה, והעונש על התעללות או הריגה שלהם יכול להגיע לחמש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully