וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילביו ברלוסקוני יתרושש בגלל גירושיו?

ורוניקה לאריו, שפתחה בהליכי גירושים מראש ממשלת איטליה, דורשת קצבה חודשית בסך 3.5 מיליון אירו. ברלוסקוני סירב והציע "רק" 200 אלף אירו לחודש

ורוניקה לאריו, אשתו של ראש ממשלת איטליה סילביו ברלוסקוני, שפתחה בהליכי גירושים, דורשת לקבל קצבה בסך 3.5 מיליון אירו (כ-19 מיליון שקלים) בכל חודש. העיתון האיטלקי "קוריירה דלה סרה" דיווח היום (חמישי) שברלוסקוני, שהונו נאמד ב-6.5 מיליארד אירו, דחה את הבקשה על הסף והציע קצבה קטנה בהרבה, בסך 200 אלף אירו לכל חודש.

לאריו (52) נשואה לפוליטיקאי הססגוני כבר 30 שנה ולבני הזוג יש שלושה ילדים: ברברה (24), אלנורה (22) ולואיג'י (20). במאי האחרון הודיעה לאריו כי אינה מסוגלת לסבול יותר את הפקרותו המינית של בעלה. היא תלתה את החלטתה להתגרש ממנו בחיבתו של בעלה לכוכבניות ודוגמניות, שאיתן התרועע ואף בחר בהן להתמודד מטעם מפלגתו בבחירות לפרלמנט האירופי.

הקש ששבר את גב הגמל היה הדיווחים על רומן שקיים ברלוסקוני עם דוגמנית בת 18 ועל מסיבות מין שערך בביתו, אליהן הוזמנו דוגמניות ונערות ליווי שקיבלו תשלום על הופעותיהן. אחת הנשים, פטריציה ד'אדריו, זונת צמרת מהעיר בארי, טענה כי קיבלה תשלום של אלף אירו כדי להשתתף במסיבה. היא הקליטה את ראש הממשלה שלא בידיעתו, כאשר שהתה בביתו ואף כתבה ספר על מעלליו.

ברלוסקוני נחשב לאיש העשיר באיטליה בין השנים 1996 ל-2008. בשנה שעברה הוא איבד את הבכורה והידרדר למקום השני ברשימה. המגזין האמריקאי פורבס דירג אותו במקום ה-70 ברשימת עשירי העולם ל-2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully