וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה אחרי: מומביי מתייחדת עם זכר הנרצחים

שנה לאחר מתקפת הטרור במהלכה נהרגו 166 בני אדם ובתוכם 6 ישראלים, מקיימים ברחובות העיר צעדה המונית. בבית חב"ד בעיר הדליקו נרות לעילוי נשמתם של ההרוגים במקום

רויטרס

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: גדי וינסטוק. קריינות: אילן שניג)

בעיר מומביי וברחבי הודו ציינו היום (חמישי) את יום השנה הראשון למתקפת הטרור בבירה הכלכלית של המדינה, כאשר כוחות הביטחון הציגו את יכולותיהם, שנועדו למנוע פיגוע דומה.

עשרה חמושים פקיסטנים תקפו ב-26 בנובמבר אשתקד שורה של מטרות ברחבי העיר. הם השתלטו על שני בתי מלון ועל בית חב"ד בעיר והצליחו להחזיק בהם במשך 60 שעות עד שכוחות הביטחון ההודיים הצליחו להשתלט עליהם. 166 בני אדם נהרגו במתקפת הטרור הקשה.

טקסי זיכרון והדלקת נרות נערכו ברחבי המדינה. בתחנת הרכבת המרכזית, שבה נהרגו 58 בני אדם, הוצבו 100 מיטות עבור תורמי דם. גם בבית חב"ד, בו נהרגו בני הזוג הולצברג שהותירו אחריהם את הפעוט מוישה, הדליקו נרות נשמה.

האירוע המרכזי במומביי היה מופע ראווה של כוחות המשטרה שביקשו להראות את יכולותיהם. יחידות קומנדו בחליפות שחורות השתלשלו מבניינים, בעוד השוטרים ואנשי יחידות מיוחדות צעדו באחד הרחובות המרכזיים והציגו את הציוד החדש שברשותם – חלק מתוכנית בעלות של 27.7 מיליון דולר שנועדה להגביר את האבטחה לאחר מתקפת הטרור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully