וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר בן 23 מראש פינה נעדר באזור האמזונס

עמרי להד נפרד לפני כחודש מחבריו בדרך לטיול ביערות הגשם. מאז לא נוצר עמו כל קשר. להד נעדר באזור האמזונס, בין קולומביה לפרו

עמרי להד, בן 23 מראש פינה, נעדר כחודש בפרו. להד, בנו של פרופ' מולי להד, נשיא מרכז משאבים במכללה האקדמית תל חי, נסע לטיול דרום אמריקה בחודש יוני יחד עם חברים.

ב- 26 באוקטובר נפרד להד מחבריו ויצא לעיר לטיסיה שבגבול קולומביה-פרו, כדי להתחיל טיול ביערות הגשם. הוא נראה בפעם האחרונה בלטיסיה ב-28 באוקטובר בשעות הבוקר, כשהוא מוציא כסף ממכשיר למשיכת מזומנים. נראה שאחר כך יצא בהפלגה לכיוון העיר איקיטוס בפרו. מאז, במשך חודש ימים, לא יצר להד כל קשר עם משפחתו או חבריו, ולא נמצאו שום רמזים או עקבות למקום הימצאו.

משפחת להד נמצאת בקשר עם חדר המצב במשרד החוץ ועם הנציגויות באזור האמזונס. ביחד עם חברת הביטוח הפניקס וחברת מגנוס הוציאה המשפחה משלחת חיפוש לאזור, אך זו לא העלתה בידה כל מידע חדש עד כה.

המשפחה מבקשת מכל מי שמכיר מישהו שטייל בחודש האחרון באזור אם פגש או שמע על עמרי. מיכל, אחותו של עמרי, אמרה לוואלה! חדשות שהיא מבקשת מהורים שמדברים עם ילדיהם המטיילים בדרום אמריקה לשאול אותם אם במקרה נתקלו בו.

כל מידע על מקום הימצאו של עמרי להד ניתן להעביר למייל: findomrilahad@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully