וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: בן 17 רצח בגלל ויכוח בתור למסעדה

כתב אישום הוגש הבוקר נגד הנער שדקר למוות את נורדין נורדינוב בשכונת התקווה בת"א, לפני כשבועיים. "הוא ביצע שימוש קטלני בסכין ורצח את המנוח על רקע ויכוח פעוט"

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד קטין בן 17.5, בגין רצח בכוונה תחילה של נורדין נורדינוב, בן 21, לפני כשבועיים בשכונת התקווה בעיר. לפי כתב האישום, הנער דקר למוות את נורדינוב במהלך קטטה.

מכתב האישום עולה כי בתאריך 12.11.2009 בשעות הצהריים, הגיעו הנאשם וחברו לפיצרייה "פיצה רץ" בתל אביב, הזמינו מגש פיצה והמתינו לקבלתו. בפיצרייה היה גם נורדין נורדינוב, שבדרכו החוצה נתקל בנאשם. עקב כך, התפתחו חילופי דברים בין הנאשם וחברו לבין נורדינוב. לאחר מכן יצא נורדינוב מן הפיצרייה, נכנס אל רכבו ועזב את המקום.

יומיים לאחר מכן, ישבו הנאשם וחברו במסעדת שיפודי דודו בוסי בדרום תל אביב. למקום הגיעו גם נורדינוב וחברו, אבירן ערבה. ערבה ניגש אל הנאשם וסטר לו, ואחריו ניגש אל הנאשם גם נורדינוב, סטר לו פעמיים נוספות ובעט בו.

בשלב זה לפי כתב האישום, שלף הנאשם סכין שנשא עמו ודקר את נורדינוב דקירה אחת בפלג גופו העליון. הדקירה שיספה את כלי הדם של נורדינוב והובילה לאיבוד דם נרחב. נורדינוב התמוטט על הכביש ופונה באמבולנס לבית החולים איכילוב, שם נקבע מותו.

מיד לאחר הדקירה נמלט הנאשם מהמקום. בדרכו הסיר את החולצה אשר לבש והשליך אותה, וכן השליך את הסכין שבאמצעותה דקר את נורדינוב. בבוקר שלאחר הרצח הוא הסגיר עצמו למשטרה.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשם עד תום ההליכים נגדו. בבקשת המעצר נכתב כי "המשיב ביצע שימוש קטלני בסכין ורצח את המנוח על רקע ויכוח פעוט, דבר המקים חשש כי הוא מסוכן לשלום הציבור ואם ישוחרר ממעצרו יפעל בדרך אלימה באם תקרה בדרכו בעתיד מחלוקת דומה. כמו כן הודה המשיב כי נהג להסתובב דרך קבע עם הסכין שעמה דקר את המנוח".

מהחקירה עולה כי לנאשם יש עבר פלילי בגינו הוא עומד לדין בימים אלה, לאחר שחתך את פניו של תלמיד בבית ספרו באמצעות סרגל. כמו כן התגלה כי גם לנורדינוב יש תיק פלילי על עבירת אלימות.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully