וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: תקלה טכנית הובילה להתרסקות המסוק

שלושה טייסים ותייר מבריטניה נהרגו בהתרסקות המסוק מול חופי נתניה. שלושת ההרוגים הישראלים הם יואב טמיר בן 35 מתל אביב, רן לפיד בן 49 מנס ציונה והדר שביט בן 39 מלפיד. נמשכת חקירת נסיבות האירוע

עוז מרון

(צילום: עוז מירון. עריכת וידאו: רן צימט. קריינות: אילן שניג)

בהתרסקות המסוק אמש (שלישי) בצהרים מול חופי נתניה נהרגו שלושה טייסים וחברם, איש עסקים בריטי. שלושת הטייסים שנהרגו הם יואב טמיר, תושב תל אביב בן 35, רן לפיד, בן 49 תושב נס ציונה, והדר שביט, בן 39, תושב לפיד. הלוויות הטייסים יערכו היום.

המסוק הופעל על ידי חברת "טמיר נתיבי אוויר" שבבעלות יואב טמיר שנהרג. שלושת ההרוגים היו כולם טייסים ותיקים, בעלי וותק של אלפי שעות טיסה. חקירת התאונה נמשכת. מחר בבוקר יוצאו חלקי המסוק מהים על מנת שבעזרתם יהיה ניתן לקבוע את סיבת ההתרסקות, אולם בשלב זה ההערכות הן כי ההתרסקות התרחשה בעקבות תקלה טכנית.

הדר שביט הותיר אחריו אישה, שירה, ושני ילדים. הלווייתו תיערך מחר ב-13:30 במודיעין. רן לפיד הותיר אחריו אישה, מירב, ושלושה ילדים. הוא יובא למנוחות מחר ב-15:00 בבית העלמין בנס ציונה. עדיין לא ידוע מועד ההלוויה של יואב טמיר.

כוחות גדולים של משטרה ומד"א וכן סירות של חיל הים בשיתוף יחידת החילוץ של חיל האוויר משו בתחילה שתי גופות מהמים ולאחר שעה של חיפושים משו את שני ההרוגים הנוספים. דובר רשות התעופה האזרחית אמר כי המסוק, שהופעל על ידי חברת "תמיר", יצא לטיסה בשמי הארץ משדה דב בת"א לכיוון צפון.

חיים אוטמזגין, מפקד יחידת הצוללנים של זק"א סיפר לוואלה! חדשות כי "היחידה הגיעה למקום וסייעה בחיפושים אחר נוסעי המסוק. בשלב הראשון המידע שקיבלנו היה על כך שיש לכודים בתוך המסוק. כשאנשי היחידה הגיעו, כבר הוציאו את הגופות מהמים. סייענו לחוקרי התאונה באיסוף שברים וחלקים נוספים של המסוק, שלפי העדויות התפוצץ באוויר ונפל למים".

מתנדב של זק"א סיפר לוואלה! חדשות מיד כשהגיע לאזור ההתרסקות כי "התקבלה במוקד קריאה על מסוק שנפל למים. צוותי מד"א הגיעו לחוף סירונית בנתניה. במקביל אופנוע ים של העירייה נכנס לבדוק ומשה מהמים שני הרוגים. אבי דהרי מתנדב בזק"א הוסיף כי "הגענו למקום וראינו מסוק אזרחי שנפל לים. מאוחר יותר הצליחו כוחות החיפוש לאתר את שתי הגופות הנוספות והן נמשו מהמים".

אבנר עובדיה דובר רשות התעופה האזרחית אמר לוואלה! חדשות כי מדובר במסוק מסוג "רובינסון" שיצא משדה התעופה שדה דב לכיוון צפון והיה אמור לשוב ולנחות בשדה דב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully