וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה קנייתית: הממשלה תספור הומוסקסואלים

ממשלת קניה הורתה על קיום מפקד לספירת ההומואים החיים במדינה. בעקבות כך חוששים חברי הקהילה מכליאה, כיוון שהעונש על פעילות הומוסקסואלית בקניה יכול להגיע ל-14 שנות מאסר

הרשויות בקניה הורו על קיום מפקד שיחשוף את מספרם וזהותם של ההומוסקסואלים החיים במדינה, בה קיום יחסי מין עם בן זוג מאותו מין היא עבירה המצדיקה מאסר. גורמים ממשלתים מתעקשים כי מדובר במשאל שמטרותיו רפואיות בלבד, אולם פעילים למען זכויות הומוסקסואלים במדינה חושדים כי תוצאות המפקד יהוו עילה לפוליטיקאים מקומיים לפעול נגד חברי הקהילה הגאה.

ההערכה בקניה היא כי מעט מאוד הומוסקסואלים ישתפו פעולה עם המפקד, כיוון שמרביתם שומרים בסוד על נטיותיהם המיניות, מחשש לאפליה במקום העבודה, תגובת המשפחה ומאסר. פעילות הומוסקסואלית בקניה היא עבירה פלילית, שהענישה עליה יכולה להגיע ל-14 שנות מאסר.

"הם ישיגו מידע יקר ערך מאוד" אמר דיוויד קוריה מנהל הקואליציה ההומו-לסבית בקניה. "החשש בגדול ביותר שלנו הוא עם המחוקקים, והעובדה שהם ישתמשו במידע שישיגו בכדי לטעון שמדובר בכמה אנשים בודדים שצריכים הכוונה. הכוונה משטרתית", הסביר קוריה את החשש בקרב הקהילה המקומית.

גורמים בשירותי הבריאות המדינה טוענים, לעומת זאת, כי מטרת המפקד היא לאסוף מידע על התפשטות מחלת האיידס בלבד ומבטיחים כי התוצאות יהיו חסויות. "לאף גורם בתוך הממשלה לא תהיה נגישות למידע", הבטיח דוקטור ניקולס מוראגורי, ראש התוכנית למאבק באיידס במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully