וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשימה של קדאפי: סולחה בין מצרים לאלג'יריה

בעקבות המתיחות שפרצה בין שתי המדינות על רקע ניצחונה של אלג'יריה במוקדמות המונדיאל, ניאות השליט הלובי לפייס ביניהן

שליט לוב מועמר קדאפי קיבל עליו היום (שלישי) את בקשת הליגה הערבית לנסות ולפייס בין אלג'יריה למצרים. קדאפי נכנס לתמונה על רקע המהומות הקשות שפרצו בין אזרחי המדינות, לאחר ניצחונה של אלג'יריה במשחק מוקדמות גביע העולם בכדורגל.

מאז היוודע תוצאות המשחק הגורלי בסודן, ששלח את אלג'יריה למונדיאל, מצרים ואלג'יריה לא הפסיקו להאשים זו את זו במהומות שפרצו בין האוהדים בעקבות המשחק המכריע. כחלק מעליית המדרגה במתיחות בין השתיים, מצרים אף החזירה את השגריר באלג'יריה להתייעצות בקהיר .

מזכ"ל הליגה הערבית עאמר מוסא קרא למנהיג הלובי, שארצו גובלת בשתי המדינות, לתווך בינהן כחלק מתפקידו כיו"ר האיחוד האפריקאי. "מנהיג המהפכה, יו"ר האיחוד, יעבוד כדי לתקן את המצב בין שתי המדינות האחיות", דיווחה סוכנות הידיעות הלובית.

נשיא מצרים חוסני מובארק התבטא אתמול בחריפות, אך בעקיפין, על העימותים האלימים בין אוהדי קבוצות הכדורגל של מצרים ואלג'יריה, ונשבע בנאום טלוויזיוני כי לא יגלה סובלנות כלפי התקפות על אזרחים מצרים בחו"ל.

הפרשה החלה לפני המשחק הראשון בין שתי הנבחרות במוקדמות המונדיאל, כאשר אוהדים מצרים השליכו אבנים על אוטובוס של נבחרת אלג'יריה. שלושה שחקנים נפצעו ושניים מהם שיחקו כשראשם חבוש. מאז התקיימו שני משחקים נוספים, והאלימות סביבם רק גברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully