וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרקוזי בלחץ: וודי אלן ליהק את קרלה ברוני

הגברת הראשונה של צרפת גילתה כי נענתה בחיוב להצעה מהבמאי וודי אלן להשתתף בסרטו החדש. "אני לא שחקנית בכלל. יכול להיות שאהיה נוראית", הודתה ברוני

גברת הראשונה של צרפת, הדוגמנית שהפכה לזמרת ובקרוב כוכבת הקולנוע – קרלה ברוני-סרקוזי, גילתה היום (שלישי) כי היא עומדת להופיע בסרטו החדש של וודי אלן. "הוא הציע לי תפקיד בסרט הבא שלו", אמרה ברוני, "אני לא יודעת עדיין מה התפקיד ומה הדמות, אבל אמרתי כן".

ברוני סיפרה כי ההצעה הגיעה אליה מאלן עצמו, כאשר השניים נפגשו בחודש יוני בארמון האליזה בפריז בזמן שאלן קידם בעיר את סרטו "מה שעובד". "אני לא שחקנית בכלל. יכול להיות שאהיה נוראית, אבל זו הזדמנות שלא יכולתי לסרב לה. אני אשמח לספר לנכדים שלי שהשתתפתי בסרט של וודי אלן", אמרה ברוני בראיון לרשת הטלוויזיה הצרפתית קאנאל פלוס.

אלן עצמו נשאל בזמן שביקר בפריז את מי היה רוצה ללהק לסרטו הבא וענה "ללא ספק, קרלה ברוני. אני בטוח שהיא תהייה נפלאה. יש לה כריזמה ויכולות הופעה. היא יודעת כיצד להופיע מול קהל".

ההופעה האחרונה של ברוני הייתה בתחילת השבוע, כאשר שרה בדואט, יחד עם הנרי קוניק ג'וניור את שירם של הביטלס. "And I Love Her." הופעה נוספת של ברוני נרשמה לפני שבועיים, אז השתתפה דמותה המצוירת בפרק של משפחת סימפסון, שם הוצגה כחולת מין, שזורקת את עצמה על חברו השחור של הומר סימפסון, קרל קרלסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully