וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחררו את רוצחי אבי עבור גלעד שליט"

בתו של דוד אביזדריס שנרצח בפיגוע בקפה הלל בשנת 2003 בירושלים מבקשת מראש הממשלה לשחרר את רוצחי אביה תמורת שליט. "בואו נתעסק בחיים ולא במתים"

רעות אביזדריס, בת ה-17 ממבשרת ציון, בתו של דוד אביזדריס שנרצח בפיגוע בקפה הלל בירושלים בספטמבר 2003 שלחה היום (שלישי) מכתב לראש הממשלה בו היא מבקשת לשחרר את המחבלים שרצחו את אביה תמורת שליט. "בעבר עסקתי ברגשות הנקם שיש לי כלפיהם והרצון שלי שיסבלו וימותו", כתבה רעות במכתב, "כיום אני מבינה שאבא שלי לא יחזור".

"אני מוכנה לשחרר את המחבלים שרצחו את אבי תמורת גלעד שליט", נכתב, "הוא חייל, הוא חי, שיצא להגן עלינו ויש להשיבו בכל דרך". רעות מתארת במכתבה את אהבתה הרבה לאביה שאובדנו היה "בלתי ניתן לעיכול", ושהקשר איתו היה "הדבר הכי חזק וחשוב לי בחיים". היא מוסיפה כי לעולם לא תבין את אותם מחבלים ש"החליטו לקחת את החוק לידיים, ולגזול ממני את אבא שלי".

"בוא נתעסק במי שחי ולא במי שמת", כתבה רעות. "אני כותבת בשמי ובשם כל משפחתי – תעשה את הצעד האמיץ ותשחרר את אותם מחבלים שאולי הם אלו שהרגו את אבי ותחזיר את גלעד הביתה! אני ומשפחתי מאחוריך!". היא מוסיפה בסוף המכתב כי היא "בטוחה שאם אבי שומע את כל מה שמתרחש כאן למטה הוא היה גאה בי ובמשפחתי על ההחלטה, והיה חושב בדיוק כמוני".

מוקדם יותר היום, עתרו ארגון אלמגור ומשפחות שכולות שקרובי משפחתן נרצחו בפיגועים לבג"ץ נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ונגד הצנזורה הצבאית בדרישה לפרסם את הקריטריונים לשחרור אסירים ביטחוניים פלסטינים במסגרת עסקת שליט. העותרים הם רון קרמן, אביה של טל ויוסי מנדלביץ אביו של יובל, שנרצחו בפיגוע בקו 37 בחיפה, וכן יוסי צור, אביה של נועה שנרצחה בפיגוע בכפר סבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully