וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיליפינים: נמצאו גופות נוספות בקבר אחים

כוחות משטרה בפיליפינים מצאו גופות נוספות של קורבנות הטבח הפוליטי בדרום המדינה אתמול. בעקבות המקרה, נשיאת הפיליפינים הכריזה על מצב חירום בשני מחוזות

עלה ל-46 מניין הרוגי הטבח בפיליפינים, לאחר שהמשטרה מצאה היום (שלישי) גופות נוספות. על פי מפקד המשטרה במחוז מגווינדנאו, הגופות נמצאו בקבר אחים על גבעה נידחת. "הן הוערמו אחת על השניה. זה נראה כאילו הם נקברו בחופזה", הוא אמר לכתבים בזירה.

אתמול נמצאו 21 גופות זמן קצר לאחר שכ-100 חמושים חטפו קבוצה של 40 בני אדם. על פי ההערכות, החוטפים, קשורים למנהיג פוליטי באזור והם ביקשו למנוע מיריבו להתמודד בבחירות במדינה.

מקורות צבאיים מסרו שבין החטופים היו, גנאלין טיאמזון-מנגודאטו ,אשתו של הפוליטיקאי אימסעיל "טוטו" מנגודאטו, ואחיותיו, שהיו בדרכן להגיש את טפסי מועמדותו לתפקיד מושל המחוז בבחירות בשנה הבאה. כמו כן, נחטפו עורכי דינו, ועיתונאים. על פי דיווחים ברשת CNN, מנגודאטו אמר שהוא שלח את אשתו להגיש את טפסי ההרשמה מכיוון שהוא חשב שנשים תהיינה בטוחות יותר.

מנגודאטו המוסלמי, מתמודד מול דאטו אנדל אמפטואן, ראש משפחה מוסלמית מקומית חזקה. אמפטואן נבחר כמושל המחוז בשלוש מערכות הבחירות האחרונות ללא יריבים. הוא התפטר לאחרונה מתפקידו כדי לעקוף את מגבלת תקופת הכהונה. מבין 22 ראשי העיר במחוז, רובם הם בניו, נכדיו או קרובי משפחה שלו. שניים מבניו נהרגו עקב התנקשויות בין משפחות באזור.

נשיאת הפליפינים גלוריה ארויו הכריזה מצב חירום בשני מחוזות בדרום בעקבות המקרה. מגווינאנדו הוא מחוז באזור מינאנדו, אזור אוטונומי מוסלמי במדינה הקתולית, שאינו נמצא בשליטת הממשלה הפיליפינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully