וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסטרונאוט שהפך לאב מרחף בחלל מרוב אושר

חבר צוות מעבורת החלל אטלנטיס הפך הלילה לאב לאחר שאשתו ילדה את בתם. רנדולף ברסניק קיבל את הבשורה המשמחת לאחר שביצע את הליכת החלל הראשונה שלו. יוסטון - יש לנו אב חדש

אחד האסטרונאוטים שנמצא בחלל עם המעבורת אטלנטיס מרחף היום מאושר ולא בגלל העדר כוח המשיכה אלא בגלל שהפך לאב. רבקה, אשתו של רנדולף ברסניק, ילדה הלילה (ראשון) את בתם השנייה, אביגיל, בבית חולים ביוסטון בעוד ברסניק נמצא בטיסת החלל הראשונה שלו.

הבוקר צוות ה"אטלנטיס" התעורר לצליל השיר שרבקה ברסניק בחרה - נשיקות פרפר - שמספר על מערכת יחסים קרובה בין אב לבתו.

מאז עזב את כדור הארץ לפני שבוע קיבל ברסניק קיבל עדכונים שוטפים לגבי מצבה של אשתו, למעט כשביצע את הליכת החלל הראשונה שלו שנמשכה שש שעות, מכיוון שמרכז הפיקוח ביוסטון רצה שהוא יתרכז במשימה המסובכת. כשאשתו של ברסניק קיבלה זריקת זירוז היא קיוותה שהתינוקת לא תיוולד במהלך אחת משתי הליכות החלל, כדי שהוא יקבל את הבשורה המשמחת מיד. לרגל המאורע המשמח קיבל צוות האטלנטיס חצי יום חופש.

לפני ההמראה סיפר ברסניק כי ההיריון הגיע בהפתעה שכן הרופאים אמרו להם שלא יוכלו להביא ילדים לעולם. בשנה שעברה אימצו הזוג ילד מאוקראינה ושלושה חודשים לאחר האימוץ נודע לרבקה כי היא בהיריון. ברסניק הוא האסטרונאוט השני שהופך לאב בעודו בחלל, הראשון היה מייק פינק בשנת 2004. ביום שישי הוא צפוי לחזור ביחד עם המעבורת לכדור הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully