וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: נעצר דוקר הקשיש בראשל"צ

הותר לפרסום כי תושב ראשון לציון בן 33, המוכר כנרקומן, הסגיר עצמו למשטרה יום לאחר האירוע והודה כי דקר את הקשיש בן ה-86 ופצע אותו באורח קשה. מעצרו הוארך עד יום שני

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: רן צימט)


תושב ראשון לציון בן 33 הסגיר עצמו למשטרה יום לאחר שדקר על פי החשד קשיש בן 86 בעיר ופצע אותו באורח קשה, כך הותר היום (ראשון) לפרסום. הגבר, המוכר למשטרה מתחום עבירות הסמים ומתגורר עם אמו, סיפר לחוקרי המשטרה כי דקר את הקשיש בוריס ליפשיץ לאחר שביקש לבצע שוד. עוד סיפר הגבר, כי שמע מחבריו שלקורבן יש כסף.

על פי הודאתו, החשוד צילצל לקשיש באינטרקום, הזדהה כשליח דואר, וביקש מהקשיש לרדת למטה כדי לקבל דואר רשום. הוא סיפר עוד כי המתין מחוץ לביתו של הקשיש, בתקווה שזה ישאיר את הדלת פתוחה, אך כי לאחר שהקשיש השאיר את הדלת סגורה, המתין לו החשוד ודחף אותו לכיוון הדלת בעת שניסה לפתוח שוב את הדירה.

בשלב זה, על פי ההודאה, התפתח בין השניים מאבק שבסופו הוציא החשוד סכין, דקר את הקשיש בחזה ובצוואר, ונמלט מהמקום. בעקבות הודאתו נעצר החשוד, ואף הובא להארכת מעצר, בה נקבע כי מעצרו יוארך עד מחר.

בוריס ליפשיץ, קשיש בן 87 שהותקף בבוקר ע"י אלמונים. תאגיד כאן
נפצע באירוע באורח קשה. ליפשיץ/תאגיד כאן

ביום שלישי שעבר נמצא ליפשיץ דקור בצווארו בדירה ברחוב ברנשטיין בראשון לציון. מצבו של הקשיש הוגדר קשה והוא היה בהכרה מעורפלת. הוא טופל על ידי צוות טיפול נמרץ של מד"א ופונה לבית החולים אסף הרופא בצריפין. כוחות גדולים של משטרה הגיעו למקום והחלו בבדיקת זירת הפשע ופתחו בסריקות נרחבות לאיתור החשוד.

זכי הלר, הדובר המבצעי של מד"א סיפר אז לוואלה! חדשות כי "במוקד מד"א התקבלה קריאה על אדם שנדקר ברחוב ברנשטיין בעיר. צוות מד"א שהגיע למקום מצא את האדם, קשיש כבן 80, שכוב בשלולית דם בכניסה לדירתו ובפלג גופו העליון שני סימני דקירה. צוות מד"א העניק לו סיוע נשימתי ופינה את הקשיש במצב קשה לבית החולים אסף הרופא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully