וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר שסבל מהפרעות שינה רצח את אשתו - וזוכה

בני הזוג, שהיו נשואים למעלה מ-40 שנה, יצאו לטיול קראוונים. בלילה חלם הגבר כי לרכבם נכנס פורץ וחנק אותו. רק כשהתעורר הבין שרצח למעשה את אשתו

גבר אנגלי שרצח את אשתו במהלך סיוט, כיוון שהאמין שהוא תוקף פורץ, זוכה אתמול (שבת) מרצח בבית המשפט בסוונסי שבווילס, אנגליה.

בני הזוג בריאן תומס, בן 59, ואשתו כריסטין, בת 57, שהיו נשואים למעלה מ-40 שנה, יצאו לטיול קראוונים במערב ווילס ביולי 2008. השניים עצרו לחניית לילה בפארק מטיילים, אבל לא הצליחו לישון בגלל שחבורת צעירים השתוללו במקום במכוניות שלהם. הם החליטו לעזוב את הפארק והחנו את הקרוון שלהם בחניון סמוך לפאב מקומי.

תומס סבל במשך שנים מהפרעות שינה, שגרמו לו לפעול באופן לא מודע גם מתוך שינה. הוא אף נטל כדורים נגד דיכאון כדי לשלוט בהפרעה שלו, אך הפסיק ליטול את התרופות שלו זמן מה לפני שיצא עם אשתו לחופש כיוון שהן גרמו לו לאימפוטנציה, והוא קיווה ליהנות מיחסי מין רגילים במהלך החופשה. לדברי חוות דעת של מומחה שהציגה ההגנה, העובדה שהוא הפסיק לקחת את הכדורים גרמה לו לסימפטומים קשים מהרגיל.

במהלך הלילה סבל תומס מסיוט, כנראה בהשפעת קולות הצעירים המשתוללים ששמע קודם לכן, וחלם שפורץ נכנס לקרוון. כדי להגן על עצמו ועל אשתו הוא תקף את הפורץ וחנק אותו. רק כשהתעורר דקות מספר לאחר מכן הוא גילה שחנק למעשה את אשתו והרג אותה.

הפסיכיאטר המומחה הסביר לבית המשפט כי ההפרעה של תומס גורמת לכך שהגוף שלו ממשיך לתפקד גם כשהוא ישן למעשה, וכי בפרקי זמן אלה המוח שלו אינו מודע ולא מסוגל לשלוט בפעולות הגוף שלו. גם בנותיהן של בני הזוג העידו שאביהם נהג ללכת מתוך שינה ו"לעשות דברים מוזרים" במהלך הליכותיו.

עם קבלת פסק הדין פרצו בני המשפחה של בני הזוג בצעקות שמחה. השופט פנה לתומס ואמר לו כי הוא אינו רואה בו אשם וכי הוא "גבר נחמד ובעל מסור". אחיו של תומס אמר כי "המשפחה והחברים מאושרים מהזיכוי. הם היו זוג אוהב שנהנה לבלות זמן ביחד. מדובר פשוט בסיפור טרגי".

זוהי לא הפעם הראשונה שהפרעות שינה משמשות בהגנה מרצח. במרץ 2005 זוכה באנגליה גבר בן 32 מרצח אביו בן ה-83, לאחר שטען שביצע את הרצח בזמן שהלך מתוך שינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully