וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובארק: "ישראל מובילה לקריסת השלום"

בפניה למנהיגות הישראלית קרא נשיא מצרים חוסני מובארק לישראל להפסיק להעמיד מכשולים בדרך לשלום עם הפלסטינים. "עליכם לחזור לשולחן השא ומתן"

נשיא מצרים חוסני מובארק האשים אמש (שבת) את ישראל באחריות להקפאת תהליך השלום בין ישראל לפלסטינים. בנאומו בפני ישיבת הפתיחה של מושב הפרלמנט פנה מובארק להנהגה הישראלית ואמר: "אתם מחסלים כל סיכוי להסדר ומציבים מכשולים חדשים בדרך לשלום בדרישתכם להכרה בהיותה של ישראל מדינה יהודית ובהשארת ירושלים מחוץ לדיון על הגבולות הזמניים". מובארק האיץ במנהיגים הישראליים להקפיא את הבנייה בהתנחלויות, להסיר את המצור מעל רצועת עזה ולחזור לשולחן המשא ומתן.

מובארק פנה גם לאירן והזהיר אותה לא להתערב בעניינים ערביים פנימיים. "לא נהסס לנקוט בצעדים נגד ניסיונות לפגוע ביציבותה של מצרים ובביטחונה", אמר מובארק.

מובארק צפוי לפגוש מחר את נשיא המדינה שמעון פרס בקהיר. השניים צפויים לדון בחידוש המשא ומתן בין ישראל לרשות הפלסטינית. פרס יציג בפני מובארק את יוזמתו, שעיקרה הקמת מדינה פלסטינית בגבולות זמניים ופתיחה במשא ומתן להסדר קבע.

בשבוע שעבר גינתה מצרים בלשון חריפה את הבנייה בשכונת גילה במזרח ירושלים. "מדובר בהחלטה פרובוקטיבית שראויה לגינוי", נמסר ממשרד החוץ בקהיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully