וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירן: מוכנים לירות טילים לתל אביב

הצבא האירני יערוך השבוע תרגילים במטרה לדמות התמודדות עם תקיפה של מתקני הגרעין במדינה. גורם במשמרות המהפכה: נשגר טילים לעבר "לב תל אביב" אם נותקף

במהלך השבוע אמור הצבא האירני לערוך סדרה של תרגילים שידמו התמודדות עם תקיפה על מתקני הגרעין במדינה. גורם במשמרות המהפכה הזהיר כי אירן תירה טילים לעבר "לב תל אביב" אם תותקף.

נציגי שש המעצמות הביעו אתמול "אכזבה" מסירובה של טהרן לקבל את עסקת העשרת האורניום. בהודעה שיצאה לאחר הפגישה נכתב כי הנציגים "מאוכזבים מאי תשובתה של אירן בנוגע לעסקה אודות פרויקט הגרעין שלה". נציגיהן של חמשת החברות הקבועות במועצת הביטחון, ארה"ב, רוסיה, סין, בריטניה, צרפת וכן נציג גרמניה, הוסיפו כי "אנו דוחקים בטהרן לשקול מחדש את תשובתה".

בתוך כך, שר החוץ האירני מנושהאר מותאקי התייחס בביטול לאפשרות בהודעה שיצאה לאחר הפגישה נכתב כי הנציגים "מאוכזבים מאי תשובתה של אירן בנוגע לעסקה אודות פרויקט הגרעין שלה". נציגיהן של חמשת החברות הקבועות במועצת הביטחון, ארה"ב, רוסיה, סין, בריטניה, צרפת וכן נציג גרמניה, הוסיפו כי "אנו דוחקים בטהרן לשקול מחדש את תשובתה".

מותאקי שב ואמר שאירן תסכים להצעה רק בתנאי שהעברת האורניום תיעשה בשטחה של אירן. "אירן מתכוננת להמשך השיחות עם המערב במסגרת מה שהוצע" אמר מותאקי, "זה לא הרעיון שלנו לבצע החלפה של האורניום, אלא שלהם. אנחנו רק מציעים אפשרויות למימוש החלפת האורניום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully